Mä en taida lähteä tän porukan kanssa mihinkään etelään
Ollaan menossa ihan normirantalomalle, jonnekin missä on suht lämmintä muttei kuitenkaan 12 tunnin lentoa. Olen muutaman kerran käynyt kanariansaarilla ja ajattelin sen olevan nytkin helppo kohde. Mies ei ole juuri rantalomia harrastanut.
Nyt meillä oli kunnon väittely kun hänen mielestään pitäisi kysyä neuvoa kumminkaimanserkun tyttäreltä joka on töissä matkatoimistossa. Mies tykkää muutenkin kysyä aina neuvoa joka asiaan.
Mä taas tykkään ottaa itse selvää ja päättää sen mukaan, miettiä rauhassa.
Nyt tuntuu että taitaa olla parasta pysyä kotona. Tukholmassakin saaatiin kunnon kina aikaiseksi kun en ollutkaan tehnyt mitään minuuttiaikataulua vaaan ajattelin toimia lomalla lähinnä fiilispohjalla.
Kommentit (5)
Kyselköön ja ottakoon selvää mutta kun mun pitäis sekin tehdä.
ap
Asiaton vastaus oli, nousi vaan mieleen omat harmit reissaamista kohtaan, ajatukset siitä, miksi meidän koko perhe ei enää ulkomaille mene kerralla.. Mutta kivaa matkaa jos te kuitenkin lähdette.
Mutta ottaa niin päähän kun miestä saa tälläisissä asioissa vetää perässään. Enkä mä tiedä halutaanko me edes lomakohteessa samoja asioita, en olisi edes välittänyt rantalomasta mutta mies taas ei halunnut kaupunkilomalle. Kukaan meidän perheestä ei esim.ota aurinkoa.
Miksi teidän perhe ei enää reissaa yhdessä?
Useimmissa perheissä nainen kysyy koka ajan kaikkea ja miestä hävettää. Silloin ainoa ratkaisu on, että mies sopeutuu ja käskettäessä kysyy itsekin.
Liian hyvä mies sulla, kun tommosesta viitsit valittaa... Fiksu mies kun kyselee ja ottaa selvää.