Miksi, oi miksi te äänestätte Niinistöä?
Kertokaa ne syyt miksi pitäisi äänestää?
Osaatteko edes nimetä ne syyt?
Vakuuttakaa jos osaatte?
Miten luulette suomen asioiden paranevan Niinistön myötä?
Millä saat minut äänestämään puolivilliä rullaluistelijaa??
Kommentit (68)
[i
Niinistöllä on arvomaailma, joka vastaa omaani. Heikommatkin on otettava huomioon ja heitä on pyrittävä auttamaan.
[/quote]
edes pikainen tutustuminen Kokoomuksen vaikkapa parin viime vuosikymmenen aikaansaannoksiin saattaisi olla paikallaan ennen kuin tuosta "heikompien huomioimisesta" alkaa puhua...
siihen, millaisia päätöksiä Niinistö voi presidenttinä tehdä, joissa tuo kokoomuslaisuus on hallaa ei-porvareille.
Kyselee eräs, joka on vasta herännyt kiinnostumaan yhteiskunnallisista asioista.
Toki muodollista on, muttei voi tehdä yksin päätöksiä jne?
Ja eihän presidentti voi kuulua mihinkään puolueeseen?
T. Toinen pihalla oleva
Niinistölle on ääni yrityselämälle. Jos sitä ei itse muuten tajua, niin kannattaa vaikkapa tsekata Saulin vaalikanpanjan rahoittajat.
En mitenkään pysty ymmärtämään, miten joku keskituloinen/matalapalkkainen pystyy äänestämään Niinistöä.
Toimiva yrityselämä on toki ensisijaisen tärkeää hyvinvoinnin aikaansaamiseksi, mutta ei niillä ehdoilla joita mm. EK ajaa takaa. En pysty hyväksymään sitä, että liiketoiminnan ainoa päämäärä on osakkeenomistajien tyytyväisenä pitäminen ( + johdon bonarit) ja työntekijä (joka tuon mahdollistaa ) on siinä sivussa pelkkä pelinappula.
Mä en pysty ymmärtämään, että mammat täällä vaahtoavat kotihoidontuen pienuudesta, päivähoitomaksujen kalleudesta, työelämän epävarmuudesta, pätkätöistä jne. jne. mutta aikovat kuitenkin äänestää elinkeinoelämän sätkynukkea "koska se on niin edustava ja se vaimokin on niin nätti ja kun se on kokenutkin niin paljon".
Eihän prseidentillä mitään käytännön valtaa ole, mutta pressan hommiin mielestäni kuuluu ns. arvokeskustelun suuntaaminen ja minusta "edustavuus" tai ulkonäkö ei ole mikään arvo. Myöskään elinkeinoelämän arvot eivät ole minusta niitä tärkeimpiä. Ymmärrän toki, että yrittäjille ne ovat tärkeitä ja keskeisiä mutta en tajua, miksi esim. jatkuvasti pätkätyöllistetty hoitsu äänestää Niinistöä.
Niinistölle on ääni yrityselämälle. Jos sitä ei itse muuten tajua, niin kannattaa vaikkapa tsekata Saulin vaalikanpanjan rahoittajat.
En mitenkään pysty ymmärtämään, miten joku keskituloinen/matalapalkkainen pystyy äänestämään Niinistöä.
Toimiva yrityselämä on toki ensisijaisen tärkeää hyvinvoinnin aikaansaamiseksi, mutta ei niillä ehdoilla joita mm. EK ajaa takaa. En pysty hyväksymään sitä, että liiketoiminnan ainoa päämäärä on osakkeenomistajien tyytyväisenä pitäminen ( + johdon bonarit) ja työntekijä (joka tuon mahdollistaa ) on siinä sivussa pelkkä pelinappula.
Mä en pysty ymmärtämään, että mammat täällä vaahtoavat kotihoidontuen pienuudesta, päivähoitomaksujen kalleudesta, työelämän epävarmuudesta, pätkätöistä jne. jne. mutta aikovat kuitenkin äänestää elinkeinoelämän sätkynukkea "koska se on niin edustava ja se vaimokin on niin nätti ja kun se on kokenutkin niin paljon".
Eihän prseidentillä mitään käytännön valtaa ole, mutta pressan hommiin mielestäni kuuluu ns. arvokeskustelun suuntaaminen ja minusta "edustavuus" tai ulkonäkö ei ole mikään arvo. Myöskään elinkeinoelämän arvot eivät ole minusta niitä tärkeimpiä. Ymmärrän toki, että yrittäjille ne ovat tärkeitä ja keskeisiä mutta en tajua, miksi esim. jatkuvasti pätkätyöllistetty hoitsu äänestää Niinistöä.
äänestää? tarvitsen oikeasti apua, kun ei nyt kenenkään arvot oikein vastaa omia. Paitsi ehkä Niinistön, mutta juuri tämän porvarismin takia en häntä ehkä kuitenkaan haluiaisi äänestää
sitä ennen Niinistö on kyllä tehnyt kokoomuslaista politiikkaa ja allekirjoittanut puolueen arvot. Pääoman ja EKn puolesta toimiminen pyllistää kyllä normaalille suomalaiselle.
Kokoomus kyllä pitää köyhistä, mutta ei tee mitään heidän hyväkseen.
Niinistö olisi halunnut 90-luvulla että perheen sisäiset raiskaukset ja väkivalta käsitellään kotona anteeksi antamalla. Suomessa kuolee vuosittain miltei 30 naista perheväkivaltaan. En siis todellakaan äänestä Niinistöä.
Niinistö olisi halunnut 90-luvulla että perheen sisäiset raiskaukset ja väkivalta käsitellään kotona anteeksi antamalla. Suomessa kuolee vuosittain miltei 30 naista perheväkivaltaan. En siis todellakaan äänestä Niinistöä.
Vääristelet tarkoituksella.
Buahhahahhaha, mammat äänestää Niinistöä siksi, että tämä on ollut tsunamissa. Voiko enää tyhmempää äänestäjää olla?!
Emotionaalista paskaa, kuten naisilta nyt yleensä.
ollut vaikutusta Niinistön elämään ja persoonaan ja siihen, miksi hän on kelvollinen presidentiksi. Tuskinpa kukaan pelkästään sen takia häntä äänestää tai jättää äänestämättä, kuten ei senkään takia, että hänellä on luonnonkiharat hiukset.
että Väysysestä ei vaan tule seuraavaa pressaa!
johtuu vain siitä että hän on komein...muuta syytä ei ole
en osaa oikeen sanoa miksi äänestän. En kai vaan oikein osaa äänestää ketään muuta.
vain (kaikista näistä joista en osaa perustella ketään hyväksi, )että on kokenut elämässään sellaisia suruja, jotka kasvattavat ihmistä aivan varmasti.
sehän pelin voittaa. Essayahiako pitäisi?
minua kiinnosta käännytellä ketään äänestämään Niinistöä. Itse äänestän siksi että on oikeaa puoluetta ja pidän hänestä. Ihan sama mitä mammat täällä kitisee.
hän miettii asiat tarkkaan, ennen kuin sanoo niistä mielipiteensä. Hän välittää aidosti kanssaihmisistä, ei ole vain oman etunsa perään (ei ole hakenut isoa eduskuntaeläkettä, antaa valtavasti rahaa hyväntekeväisyyteen, on perustanut Tukikummit-järjestön). Pidin hänestä valtiovarainministerinä erittäin paljon, hoiti asiat hyvin. Presidentiksi tarvitaan henkilö, joka on arvokas ja kunnioitettava. Niinistö on sellainen. Presidentin ja hänen puolisonsa pitää olla myös jokseenkin edustava, Niinistö ja Haukio ovat sellaisia (toisin kuin Halonen ja Arajärvi).
Niinistö on karismaattinen ja hänen kirjansa ovat syvällisiä, hän ajattelee paljon maailman menoa ja erilaisia asioita.
Niinistö on minulle ainoa mahdollinen henkilö Suomen presidentiksi, olisi ollut jo kuusi vuotta sittenkin.
ja itse äänestätte kun ON NIIN KOMEA ja KÄRSINYT elämässään. Voi elämä mitä paskaa!
T: Haavistoa äänestävä
Ja arvot.
Olen porvari. Hän on porvariehdokas. Ei ole muuta, jota voisin näissä vaaleissa äänestää.
En usko Suomen asioiden paranevan minkään presidentin myötä. Presidentillä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi valtaa siihen.
Itse asiassa, koko presidentti-instituution voisi mielestäni lakkauttaa. Riittäisi, kun meillä olisi pääministeri, hallitus, eduskunta.
Mutta jos noista nyt on joku pressa valittava, niin Niinistö on ehdokkaani. Tällä hetkellä ei ole muuta puoluetta, joka ajaisin minun asiaani, kuin Kokoomus. Tai ei se ihan täydellisesti minun ajatuksiani edusta, mutta noista tällä hetkellä olemassa olevista puolueista on lähinnä.
tämä tällä palstalla nimettömänä toisten haukkuminen;)