Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa tänään kiva kaupassa palauttaa kaikki ostokset hyllyyn, kun kortit eivät toimineet.

Vierailija
19.01.2012 |

Lähimmälle automaatille olisi ollut matkaa yli kilometri. Täytyy näköjään alkaa pitää sitä käteistä pussissa aina!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden vanhojen laitteden kanssa ja aina ei kortit toimi. Toisessa on ihan uudet joissa ei ole mitään ongelmia ja ovat huomattavasti nopeampia. Onneksi meillä on kuitenkin automaatti ihan vieressä mutta ärsyttävää se silti on.

Vierailija
2/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vie tavaroita takaisin hyllyyn, jos kortit ei toimi kaupassa minusta riippumattomasta syystä. Vieköön henkilökunta ne takaisin omalle paikalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vie tavaroita takaisin hyllyyn, jos kortit ei toimi kaupassa minusta riippumattomasta syystä. Vieköön henkilökunta ne takaisin omalle paikalleen.

Henkilökunta voi kyllä viedä, mutta jotain käytöstapoja myös asiakkaalta. Esimerkiksi meillä tyypillisimmät tavaroiden hihnalle jättäjät ovat niitä, jotka sitten haistattavat vittua ja marssivat nenä pystyssä pihalle. Kun ei se toimimattomuus aina siitä myyjästäkään johdu. Harvoin kortit kyllä ovat toimimatta, mutta kyllä sitä aina jaksaa myötähäpeillä huonosti käyttäytyvien aikuisten (no,fyysisesti ainakin...) puolesta.

Vierailija
4/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en todellakaan raahaa ostoksia takaisin. Ei ole minun eikä myyjän ongelma, jos pankkikortti ei toimi, mutta en varmasti kanna tavaroita takaisin vaan jätän kassalle. Kauppias on hyvä ja palauttaa ne paikalleen.

Vierailija
5/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat. Pyysin pitään ostokset jemmassa ja tulin hakeen ne sitte kun oli rahat. Tarvitsin ne ostokset, en kai mä muuten olis kauppaan menny??

Vierailija
6/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on pitänyt rahat sieltä hakea.

Jännä muuten että automaatit toimii aina, kassan pankkiyhteydet ei.

Vierailija
7/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt kaupassa niin että kortti onkin ollut kotona. Olen tehnyt ostokset (olen kassalla vasta tajunnut kortin puutteen). Myyjät on olleet niin ihania että olen saanut jättää ostokset odottamaan kassalle ja käynyt hakemassa sen kortin. Pisimmillään matkaa on ollut 5km, silloin olin autolla liikkeellä. Toisella kerralla olin kävellen, mutta lähempänä.

Kortti on usein lenkillä ollessa taskussa mukana ja unohtuu ottaa mukaan jos lähdenkin erillä takilla kauppaan.

Vierailija
8/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmälle automaatille olisi ollut matkaa yli kilometri. Täytyy näköjään alkaa pitää sitä käteistä pussissa aina!

Vierailija
9/9 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kokonainen kilometri :D

Mä olisin hakenut rahaa koska edellisen vastaajan tavoin olisin tarvinnut ne kauppaostokset, en yleensä ihan huvikseni ruokakaupasta mitään hae.