Miettikää nyt ihmiset miltä näyttäisi jos Haavisto ja puolisonsa
Kommentit (12)
Ihan normaalilta se minusta näyttäisi.
Komea pari.
Tai varsinkin eräiden persujen venähtäneet loksahtaneet leuat ja oudot ilmeet saattaisi olla tuossa tapahtumassa näkemisen arvoiset. Odotan innolla seuraavaa itsenäisyyspäivää!
Hyvä ap, kun annoit mulle sittenkin syyn mennä äänestämään.
jos ei riitä poikia pareiksi.
Eihän tuo mitenkään outoa olisi, tanssihan Marco B ja Mikko L jossain mainoksessakin, 2 miestä.
Oudolta näyttäisi vain jos tanssi olisi tanhua.
Täytyy päästä tosiaan näkemään tämä! Tai varsinkin eräiden persujen venähtäneet loksahtaneet leuat ja oudot ilmeet saattaisi olla tuossa tapahtumassa näkemisen arvoiset. Odotan innolla seuraavaa itsenäisyyspäivää!
Hyvä ap, kun annoit mulle sittenkin syyn mennä äänestämään.
Haavisto on ok, mutta äänestän häntä ennenkaikkea vastustaakseni hänen vastustajiaan.
Se, etta Haavisto isannoi linnanjuhlia puolisonsa kanssa ei mielestani valttamatta tarkoita, etta he tanssisivat keskenaan. Kattelevat siis vieraat ja jattavat tanssin valiin. Minusta nain olisi paras. Suomessa on kuitenkin viela niin plajon ihmisia, joita tama loukkaisi.
Linnanjuhlian pitaisi mielstani kylla muutenkin muuttua
Se, etta Haavisto isannoi linnanjuhlia puolisonsa kanssa ei mielestani valttamatta tarkoita, etta he tanssisivat keskenaan. Kattelevat siis vieraat ja jattavat tanssin valiin. Minusta nain olisi paras. Suomessa on kuitenkin viela niin plajon ihmisia, joita tama loukkaisi.
Linnanjuhlian pitaisi mielstani kylla muutenkin muuttua
Nykyaikaiselta, edistykselliseltä, ja toisaalta taas ihan tavalliselta. En, sori vaan, jaksa tajuta sitä että vuonna 2012 joku vielä kauhistelee homoutta. Siitä ei ole ollut mitään haittaa koskaan kenellekään, sen kauhistelusta ja siitä seuraavista toimista on.
Itse äänestän pätevintä ehdokasta. Jos katsotaan sitä kokemusta ja tietotaitoa, jolla on presidentin virassa väliä, niin kokeneimmat ovat Väyrynen ja Haavisto (esim. Niinistöllä ei ole juuri mitään kokemust ulkopolitiikasta). Jos ajatellaan että myös arvoilla on väliä (presidentti=arvojohtaja?) niin sitten se on vähän makuasia. Itse kallistun Haaviston puolelle.
suvaitsevaisuuteen ja tasa-arvoon.
Ap miettii, miltä näyttää tuollainen kun pitäisi miettiä mitä nykymaailmalle pitäisi tehdä.
Haavistoa äänestän tai sitten Soinia, todennäköisesti Haavistoa.
t. persu =)
ja tavallaan yksi syy äänestää Haavistoa. Nainen pressana on jo nähty, nyt on homon vuoro (kuinka monta julkihomoa valtionpäämiestä maailmassa on? ei varmaan ketään muuta). Toisaalta voi olla, että Haaviston ei puolisoineen kannata lähteä vetämään kauppavaltuuskuntia tiukkapipoisiin maihin...
On ollut lesbopresidentti. En ole kyllä aivan varma.
Toivon kyllä kovasti Haavistosta presidenttiä, modernisoisi jälleen Suomea!
oli yh, setan puheenjohtaja ja muutenkin liberaali, ei kuulunut kirkkoon ja jo sitä kauhisteltiin.
Kyllä kansa kestää!
täytyykin saada kutsu, että voin kiilata niiden väliin hinkuttamaan :)