Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tykkäätte Marit Björgenin lihaksista?

Vierailija
11.01.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "mitään en oo ottanu" tietenkään.

Vierailija
2/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin sinne, et mulla meni ruokahalu, kun näin kuvat. Niin yks mies laittoi, et häneltä meni kaikki halut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkein nolointa on, että suomalaiset hiihto"asiantuntijat" kauhistelevat ja kyseenalaistavat tämän puhtaan urheilijan lihaksia.

Vierailija
4/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi urheilijoilla pullottaa verisuonet tuollain. onko normaalia?

Vierailija
5/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulin et se on Björk! Siitä on vuosia kun olen sen kuvia nähnyt ja ihmettelin että miten se on ton näköinen. Mulla on tosi huono kasvomuisti. No selvispä tämäkin.

Vierailija
6/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle samanlaiset! Parhaillani kovalla treenillä yritän saada samanlaiset mutta on kovaa ja hidasta puuhaa.

Marit on terve ja kaunis, paljon parempi esikiva kuin ns laihaläski missit.

Vierailija
7/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihailen sopivasti lihaksikkaita naisia. Erityisesti hyvin kehittyneet ojentajat ja hauikset miellyttävät minua.

Harrastan itsekin kohtuu paljon liikuntaa; podypump, spinning, lenkkeily.. Ja kroppani on lihaksiston osalta hyvässä kuosissa. Mutta kun saisi tuollaiset käsivarret kuin Maritilla :) Niin, ja olen siis nainen.

Vierailija
8/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse pidän siitä, että lihakset näkyvät, niin en itse silti haluaisi samanlaisia.

Vierailija
9/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin bodareilla (tekemällä tehdyt, vaikka juttujen perusteella Marit tykkää käydä salilla)...

Mutta hiukkasen liian iso patti ja liian pieni rasvaprosentti.

Vierailija
10/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee, että andya on. Kroppa, joka toimii, on kaunis. Vau.

Vierailija
11/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin sinne, et mulla meni ruokahalu, kun näin kuvat. Niin yks mies laittoi, et häneltä meni kaikki halut :D

että miten raivostuttava tällainen "oikea tapa olla nainen" -keskustelu on. Ja että onko naiselle tärkein meriitti olla miesten mielestä haluttava...

Vierailija
12/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten raivostuttava tällainen "oikea tapa olla nainen" -keskustelu on. Ja että onko naiselle tärkein meriitti olla miesten mielestä haluttava...

Vierailija
13/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisen pitää jopa huippu-urheilijana olla sellainen barbimainen missukka laihaläskikropallaan, ettei vain ketää isoa miestä ala ällöttämään..hohhoijaa

Vierailija
14/16 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimpa itsekin tuollaiset! Voimakkaat kädet kertovat mm korkeasta toimintakyvystä vanhempana. Itse pärjäsin siinä puristusvoimatestissä melko hyvin, salilla käyn säännöllisesti. Mutta tekemistä on vielä. Hiihdossa ratkaisee nimenomaan ne käsivoimat, joten tuo nainen on voittamaton!

Vierailija
15/16 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl.

Vierailija
16/16 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman parhaimmistoon kuuluvaan huippu-urheilijaan, niin ei voi kuin ihailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi