Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kellään kokemusta HYPNOOSISTA synnytyksessä?
07.06.2008 |
Ajattelin mennä sellaiselle hypnosynnytyskurssille, jos oppisi vähän vaikka rentoutumaan tms.
Onko kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta koitapas kuunnella semmosta cd:tä kuin "synnytä rentoutuneena". itse kuuntelin sitä, ja kyllä se jonkin verran auttoi jännitykseeni ja osasinkin ehkä synnytyksessä olla vähän rennompi. minä sain cd:n neuvolasta lainaan, en tiedä löytyisikö kirjastosta tai kirjakaupoistakin? se on joittenkin kätilöitten tekemä levy muistaakseni.