G: Millainen on mielestäsi rasittava ihmistyyppi?
Kommentit (23)
on aina pistettävä paremmaksi, vaikka sitten kertoisit mitä hyvänsä ikävää tai kivaa, niin tämä tyyppi kyllä ryttää sinut kertomalla jotain oikeasti hienoa tai sitten todella kamalaa. Sama tyyppi kokee olevansa niin erityislaatuinen, että hänet otetaan joka puolella vastaan ikään kuin olsi jotenkin hienompi ja parempi kuin muut. Ja tietenkin lomamatkoillaan ei ole se tavallinen tursti, vaan luonnollisesti se joka osaa "löytää" ne paikat siitä turistirysästä, joita muut juntit ei tietenkään löydä.
Mikään asia ei ole tarpeeksi kaukana islamin uhkasta, jottei siitä voisi paasata.
-Semmoset "kaikkiteitävät", jotka keskeyttää toisen puheen.
-Semmoset jotka kuvittelee olevansa parempia kuin toiset, vaikka samoilla mennään.
-Suupaltit
-Ne jotka ei tunne myötätuntoa
-Ilkeämieliset ja kierot
Rasittava on sellainen joka puhuu koko ajan ja puhuu vielä päälle, tosi rasittavaa.
Ei pysty sellaisen kanssa normaaliin vuorovaikutukseen!
Niitä riittää tällä palstalla. Ollaan arrogantteja vaikka ei ole koulutusta, ei osaamista, ei sivistystä, ei poliittista ymmärrystä, mutta silti ollaan muiden yläpuolella ja aina päälimmäisenä on minä minä minä minä. Pätemisen tarve on näillä usein ikityöttömillä mahdottoman suuri.
Sellainen, jonka naamalla on aina sama hieman hölmistynyt perusilme. Ei tunnu ajattelevan omilla aivoillaan, on keskustelussa aina vähän jäljessä muista tai kokonaan pihalla, eikä sano juuri mitään.
Toinen ärsyttävä on sellainen ylenmäärin touchy-feely limanuljaska, joka haluaa aina halailla ja kosketella ja kyselee kaikista henkilökohtaisista asioista vain voidakseen osoittaa empatiaansa.
Niitä riittää tällä palstalla. Ollaan arrogantteja vaikka ei ole koulutusta, ei osaamista, ei sivistystä, ei poliittista ymmärrystä, mutta silti ollaan muiden yläpuolella ja aina päälimmäisenä on minä minä minä minä. Pätemisen tarve on näillä usein ikityöttömillä mahdottoman suuri.
kaikki aloitukset ja kommentit ketjuun kuin ketjuun saman tyylisiä, samat sanavalinnat ja kuluneet fraasit. melko putkinäköinen, omistaa tasan yhden mielipiteen ja niillä sitten koittaa päteä asiassa kuin asiassa.
-tekopirteät yli-iloiset mukakaverit
-kateelliset panetellen valittajat
-ylienergiset kaikkitietävät räpätätit
Ihan maksimum yök. Tyhmiä yksinkertaisia ihmisiä ei vaan jaksa.
Joka asiasta valittajat ja besserwhisserit.
kaikki aloitukset ja kommentit ketjuun kuin ketjuun saman tyylisiä, samat sanavalinnat ja kuluneet fraasit. melko putkinäköinen, omistaa tasan yhden mielipiteen ja niillä sitten koittaa päteä asiassa kuin asiassa.
Ahdasmieliset ovat äärimmäisen rasittavia. Inhoan ihmisiä, joiden pieni maailma murenee jonkun tehdessä jotain eri tavalla kuin juuri he itse. Ei tarvitse edes olla mikään suuri asia. Esimerkiksi jos joku pitää punaisesta ja tällainen ahdasmielinen itse sinisestä, on se siis Ihan Järkkyy.
En voi sietää ihmisiä, jotka yrittävät pönkittää omaa egoaan haukkumalla muita ja selkäänpuukottamalla. Onneksi tällä hetkellä ei tarvitse juurikaan olla sellaisten kanssa tekemisissä...
joka ei osaa pitää suutaan kiinni. Mielestäni toisten asioiden vatvominen, neuvominen ja utelu on pahinta, mitä tiedän ihmisistä. Valitettavasti äitini oli pitkälti tällainen ihminen. Hän tiesi aina parhaiten miten muiden piti elämänsä järjestää. Ja hän toi tämän myös julki. Kamalaa.
sellainen liikunnanopettajatyyppi, joka silmät kiiluen uskoo oman tapansa elää olevan se ainoa oikea mahdollinen maailmassa.
Kaikkea muuta mä kestän, mut sellaista pahansuopaa ihmistyyppiä en jaksaa sietää. Ne on todellisia siivelläeläjiä; syövät kaiken sen myönteisen energian, mitä muut yrittävät pitää yllä, ja johon moni asia tässä elämässä perustuu.
tyyliin Paavo Väyrynen on rasittavimpia.
Sellainen, joka on sitä mieltä, jokin hänen elämässä tekemänsä valinta on juuri se oikea, mitä kaikkien muidenkin pitäisi noudattaa. Ja sitten vaahtoaa siitä koko ajan ja paheksuu niitä, jotka eivät ole samaa mieltä. Oli kysymyksessä sitten uskonto, dieetti, harrastus, ekoajattelu tai mikä muu hyvänsä.
Ahdasmieliset ovat äärimmäisen rasittavia. Inhoan ihmisiä, joiden pieni maailma murenee jonkun tehdessä jotain eri tavalla kuin juuri he itse. Ei tarvitse edes olla mikään suuri asia. Esimerkiksi jos joku pitää punaisesta ja tällainen ahdasmielinen itse sinisestä, on se siis Ihan Järkkyy.
joka ei anna toiselle suunvuoroa