Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta uusioperhehäät ovat NOLOT.

Vierailija
11.01.2012 |

Morsian tietty pukeutuu vielä valkoiseen ja huntukin "neitsyyden" merkiksi, vaikka omia tenavia pyörii jaloissa. Jos sukulaiset ovat jo kerran lahjoneet vanhemmat edellisissä häissä, niin on noloa järjestää prinsessahäät toistamiseen. Ketä siinä enää fuulataan, idylli on jo yksien häiden ja sitä seuranneen avioeron jälkeen romuttunut.

Menkää naimisiin uudelleen hiljaisuudessa, älkää pyytäkö sukulaisia ja tuttavia häpeämään enää siihen teidän järjestämään farssiin. Käyttäkää kaikki se aika vaikkapa uusioperheen lasten hyvinvoinnin miettimiseen vaikeassa muuttuneessa kuviossa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun aikuiset ihmiset ovat löytäneet uuden onnen ja haluavat jakaa sen kaikkien kanssa.

Ihan tarpeeksi on meilläkin tuttavapiireissä niitä jotka kaipaa toista osapuolta ja rakkautta, mutta ei vaan löydä.

Vierailija
2/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on järjestää prinsessahäät huntuineen, kun lapset pyörii jaloissa ja puhun nyt ihan ensimmäisestä liitosta enkä uusioperheestä.

Vierailija
4/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti valkoinen puku ja huntu...

Kutsuhan ei ole pakollinen eli sukulainen tai muu kutsuttu voi jättää juhlan väliin jos kovasti nolostuttaa.

ja tämä oli puolueeton mielipide, en elä uusperheessä enkä ole mennyt toista kertaa naimisiin. Mielestäni vain eri ihmisten erilaiset ratkaisut pitää hyväksyä niin kauan kuin ei rikota lakia.

Vierailija
5/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilä uusperhe olikin. Ja oli se huntukin, OMG!! Miten sä nyt selviät tästä?

Vierailija
6/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta uusioperhehäissä ei ole mitään noloa. Olen lähisukulaisen sellaisissa ollutkin. Ainoa mikä siellä oli noloa, oli tiettyjen vieraiden suhtautuminen. Puhuttiin pahaa sukulaisestani (sulhasesta) selän takana koko ajan, spekuloitiin edellisen 18-vuotiaana solmitun avioliiton päättymisen syitä, arveltiin nopeaa loppua tällekin avioliitolle... Nyt ovat kuitenkin olleet jo 10 vuotta naimisissa ja lapsiakin kolme joten ei menneet ämmien ennustukset ihan kohdalleen.

Vierailija
7/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa vaimolla oli ennestään kahden miehen kanssa lapsia ja tämän sulhasenkin kanssa pykätty.

Häitä varten ostettiin viinaa jotka juotiin pariin otteseen ennen häätoimitusta. Pikavippejä, että saatiin uus lasti.

Morsian pukeutuneena valkoiseen isoon mekkoon ja huntuun, nuokkui kuolaposkella hääjuhlan päätteeksi.

Naimakauppa oli purettu jo ennen kuin vuosi ehti kulua naimisiinmenosta. Pikavipit lankesi sitten sulholle, joka makselee niitä aina vaan.

Vierailija
8/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa vaimolla oli ennestään kahden miehen kanssa lapsia ja tämän sulhasenkin kanssa pykätty. Häitä varten ostettiin viinaa jotka juotiin pariin otteseen ennen häätoimitusta. Pikavippejä, että saatiin uus lasti. Morsian pukeutuneena valkoiseen isoon mekkoon ja huntuun, nuokkui kuolaposkella hääjuhlan päätteeksi. Naimakauppa oli purettu jo ennen kuin vuosi ehti kulua naimisiinmenosta. Pikavipit lankesi sitten sulholle, joka makselee niitä aina vaan.

Vierailija
9/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon ekan kerran menossa naimisiin tai viidennen kerran, ihan sama..eikös se huntu just merkkaa sitä "naimatonta"synnyttämätöntä? tai edes jos mahassa se muksu.

Itse kun menin naimisiin, en sitä huntua edes halunnut..oli kukkia päässä, yms

Vierailija
10/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se meni kyllä siten, että se eka liitto oli tylsä, koruton maistraattitilaisuus, josta ei edes oltu puhuttu juuri kenellekään, ja tämä meidän nykyinen liitto solmittiin hienosti juhlien. Kirkkohäät siis ja upeat jatkot. Eikä mulla ollut huntua :)

Mun mielestä ap:n kaltainen idiootti on NOLO, kun ei tajua, että ne eka häät ei vältsist ole mikään "idylli".

Vierailija
11/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon ekan kerran menossa naimisiin tai viidennen kerran, ihan sama..eikös se huntu just merkkaa sitä "naimatonta"synnyttämätöntä? tai edes jos mahassa se muksu. Itse kun menin naimisiin, en sitä huntua edes halunnut..oli kukkia päässä, yms

Tietty jos on jymähtänyt asenteeltaan tuonne 50-luvun kieppeille, niin asian voi nähdä toisin.

Vierailija
12/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia pyöri jaloissa. Ap valitsi nyt väärän sanan.

Vierailija
13/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä luulo vieläkin pyörii?

Hunnun tarkoitus on pitää pahat henget loitolla, ei olla merkkinä neitseydestä!

Vierailija
14/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä luulossa että se valkoinen väri symboloi puhtautta, koskemattomuutta?

Vierailija
15/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon ekan kerran menossa naimisiin tai viidennen kerran, ihan sama..eikös se huntu just merkkaa sitä "naimatonta"synnyttämätöntä? tai edes jos mahassa se muksu. Itse kun menin naimisiin, en sitä huntua edes halunnut..oli kukkia päässä, yms

Tietty jos on jymähtänyt asenteeltaan tuonne 50-luvun kieppeille, niin asian voi nähdä toisin.

Hyttyssuojana?

Vierailija
16/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Kaverini isä kuoli onnettomuudessa silloin kun kaveri oli vielä äitinsä mahassa. Kun kaveri oli muutaman kuukauden, hänen äitinsä tutustui mieheen jonka vaimo oli lähtenyt ja jättänyt yhteisen, vajaa parivuotiaan tyttären miehelle. Menivät naimisiin kun kaveri oli 2-vuotias, ja hyvin sopeutuivat molemmat lapset ilman vaikeuksia tähän uusperhekuvioon...

Vierailija
17/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suomalaisilla morsiamilla hääpuku on ollut musta vielä 1900-luvun alussakin. HÄH?

Vierailija
18/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttyssuojana?

Vierailija
19/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus häissä jossa morsian meni toista kertaa naimisiin ja sulhanen kolmatta. Molemmilla jo lapsia edellisistä liitoista. Kyseinen pari oli vielä löytänyt toisensa vielä edellisissä liitoissa olleena. Naimisiin menivät melko heti kun vain oli mahdollista. Tälläisissä häissä olin itse ainakin vieraana vaivaantunut.

Jos kyseessä on selkeät kuviot ilman parisuhdekoukeroita ja aikaa kulunut tarpeeksi välissä, niin sitten häät voivat olla jo ok. Mutta jos kovin monetta kierrosta menee ja edelleen järjestää hääjuhlia, niin voisi varmaan miettiä kannattaako enää juhlia isosti.

Vierailija
20/54 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus häissä jossa morsian meni toista kertaa naimisiin ja sulhanen kolmatta. Molemmilla jo lapsia edellisistä liitoista. Kyseinen pari oli vielä löytänyt toisensa vielä edellisissä liitoissa olleena. Naimisiin menivät melko heti kun vain oli mahdollista. Tälläisissä häissä olin itse ainakin vieraana vaivaantunut. Jos kyseessä on selkeät kuviot ilman parisuhdekoukeroita ja aikaa kulunut tarpeeksi välissä, niin sitten häät voivat olla jo ok. Mutta jos kovin monetta kierrosta menee ja edelleen järjestää hääjuhlia, niin voisi varmaan miettiä kannattaako enää juhlia isosti.

Jää suosiolla kotiin jos olet niin paljon hääparia ylempänä ja meinaat pyörtyä nolostukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän