Kyllä on elämä Suomessa mennyt pahaksi!
Kommentit (30)
( esim Tyrnävä esimiesasemassa, Varkaus insinööri) ja vain yksi syrjäytynyt (Hakunila case)- eli kyse on keskiluokan ilmiöstä eli ihan tavallisista veroja maksavista lapsiperheistä- eli kenen vaan naapuri vosi olla kyseessä????
2000-luvulla on tehty yhteensä yhtäpaljon perhesurmia kuin nyt vuonna 2011 ( 1/ 2012)'
ei ole normaalia-ei.
Alkava lamako jäytää perheistä???Avioerosta on kyse yli puolessa näistä caseista.
Olen onnellisimmillaan silloin kun saan olla täysin vapaa arkisen työn pakosta.
Välillä teen sen verran, että voin taas jonkun aikaa olla ja lekotella.
Kyllä pitää päänupissa olla jotain pahasti pielessä, että voi omat lapset tappaa. Sen vielä ymmärtää, et esim. mustasukkaisuus raivokohtauksessa listii oman puolison, mutta että lapset.
Ihminen on luonnostaan laiska. Suurin osa ihmisistä käy töissä vain rahan vuoksi. Miksi kukaan siis kävisi töissä, jos kotoma makaamisesta saa saman verran rahaa. Ihan hullua haihattelua tuo "synnynnäinen tarve tehdä töitä". Toisilla se on, suurimmalla osalla ei. Toisilla on moraali, toisilla ei. Miksi töissäkäyvien pitäisi elättää siipeilijöitä. Tuollainen sama palkka kaikille-systeemissä kenenkään ei taloudellisesti kannata tehdä töitä...josta seurauksena koko järjestelmä kaatuu mahdottomana. Koittakaa nyt vaan kestää se että yrittämisestä palkitaan ja maksetaan ja kotona makaamisesta ei. Rahaa ei pitäisi kenenkään saada ilmaiseksi.
Nykyään ihmiset masentuvat, jos pitää tehdä töitä, jos ei ole töitä tai vaikka jos ei ole yhtä hienoa autoa kuin naapurilla. Sitten huudetaan että mulla on oikeus ja mun pitää saada, muttei olla valmiita tekemään töitä sen eteen. Kaikki pitäis saada ilmaiseksi ja yhteiskunnan (lue muiden veronmaksajien) pitäis maksaa luusereiden muka ansaitsema elintaso. Jokainen on vastuussa itse itsestään...se tuntuu kokonaan unohtuneen.
Usein taloudellinen ahdinko johtuu täysin vastuuttomasta taloudenhoidosta.
Mä en tosiaan halua maksaa kenenkään työtävieroksuvan laiskiaisen elintason kohotusta. Maksakoot itse tai olkoon ilman.
vaikka täällä palstalla, tai teeveetä katsoen tai alkoholia tissutellen, käytettäisiin yhdessäoloon lasten kanssa, Suomi olisi paljon parempi paikka.
Minäkin voisin nyt olla lapseni kanssa. Nyt menenkin katsomaan, mitä koululaiseni puuhailee. Mene sinäkin lastesi luokse.
tehdään itsareita rekkojen kanssa tai hypätään junan alle,
Rollaattirimummoilta viedään käsilaukku tai sitten ryöstetään kun on käynyt automaatilla.
Tuntuu joka toinen olevan nykyään narsisti. Varmasti on osittain muoti-ilmiö, mutta varmasti kertoo myös siitä, että ihmiset ovat hirveän itsekkäitä ja itsekeskeisiä. Niin itsekeskeisiä, että harkitusti ja kostomielessä ovat valmiit tappamaan omat viattomat lapsensa. Ei pystytä enää muodostamaan normalia tunnesidettä puolisoon eikä lapsiin, vaan ollaan vaan maailman napoja ja ne muut siinä ympärillä jotain puoliesineitä.
muuten ihminen masentuu.
Miten se estäisi einsteineja toteuttamasta itseään, jos kaikki saisivat saman verran rahaa? he voisivat saada muunlaista arvostusta.
Taitaa olla rikkaiden politiikkojen tuloerojen kannatuksesta kyse, kun eivät edes halua ymmärtää ihmisluontoa, tai tuloeroasiaa laajemmin.
Jos kaikilla olisi sama palkka, veikkaan että yhteiskunta olisi paljon parempi paikka elää. Ihmisluontoon kun kuuluu työ tekemisen halun lisäksi myös kateus.
Niin ja itse ainakin opiskelin alalle, joka kiinnostaa minua, en ajatellut ollenkaan rikastumista.