Kolmas pyörä -blogistin ja "Mikon" asuinpaikka selvisi!
Oli kirjoittanut itse kommentin erääseen postaukseen, josta anonyymi kommentoija aika ovelasti sai pääteltyä asuinpaikan. Nyt "Candy" oli näköjään poistanut sekä oman, että sen anonyymin kommentin. Sekin jo kertoo, että taisi anonyymi osua oikeaan. Tiesi myös muuta kuin pelkän asuinpaikan, siksi varmaan blogisti oli poistanut sen kommentin.
Ja asuinpaikka on siis Turku, tai ainakin ihan lähiseutu.
Kommentit (29)
Voi hyvinki olla candy toi gallerian candy,lukekaa sen boxi
No nyt alko kiinnostaan, että millai kommentti se oli ja miten se asuinpaikka oli sit sen kommentin perusteella päätelty? :D pystyks ap yhtään muistaan ja kertoon..
koko konkkaronkka jäis kiinni ja pikku-pissis sais ikuisen stigman ja Mikosta tulisi pikkujulkkis kylillä.
Minun tietojeni mukaan "Candy" ei asu Turun seudulla, mutta antamalla arvoituksen ratkaistavaksi ja poistamalla nuo pari kommenttia hän harhautti kätevästi.
Minun tietojeni mukaan "Candy" ei asu Turun seudulla, mutta antamalla arvoituksen ratkaistavaksi ja poistamalla nuo pari kommenttia hän harhautti kätevästi.
Mistä sinä olet tietosi saanut? :)
Vierailija - 10.01.12 04:12 (ID 14050445)
Lukemalla blogia, laskemalla yhteen yksi ynnä kaksi ja katsomalla kuvia. Vanha IRC_galleria on näppärä juttu :-)
Mistä sinä olet tietosi saanut? :)
Vierailija - 10.01.12 04:12 (ID 14050445)
Lukemalla blogia, laskemalla yhteen yksi ynnä kaksi ja katsomalla kuvia. Vanha IRC_galleria on näppärä juttu :-)
turkulainen Tero. Suhteita joka suuntaan. Reissaa, valehtelee ym...
Oma firma ja muu työ. Avokilla ei mitään käsitystä tästä, muka yöpyy työpaikallaan.
2 lasta. 2 eri naisen kanssa.