Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas pyörä -blogistin ja "Mikon" asuinpaikka selvisi!

Vierailija
10.01.2012 |

Oli kirjoittanut itse kommentin erääseen postaukseen, josta anonyymi kommentoija aika ovelasti sai pääteltyä asuinpaikan. Nyt "Candy" oli näköjään poistanut sekä oman, että sen anonyymin kommentin. Sekin jo kertoo, että taisi anonyymi osua oikeaan. Tiesi myös muuta kuin pelkän asuinpaikan, siksi varmaan blogisti oli poistanut sen kommentin.

Ja asuinpaikka on siis Turku, tai ainakin ihan lähiseutu.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ne asuu mielikuvitusmaassa. Koko ihmisiä ei nimittäin ole edes olemassa, uskooko joku vielä niin? :o

Kirjoittaja on elämäänsä tympiintynyt naisihminen, arvelisin kirjoitustyylistä iäksi n. 25-v. Av-palstallakin tämä ihminen on useasti vieraillut.

Kun blogin linkki laitetaan johonkin, blogisti näkee mihin. Joten on varmaan tullut katsomaan miksi linkitetty ja mitä puhuttu.

Vierailija
2/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

murresanatkin paljastavat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ne asuu mielikuvitusmaassa. Koko ihmisiä ei nimittäin ole edes olemassa, uskooko joku vielä niin? :o

Kirjoittaja on elämäänsä tympiintynyt naisihminen, arvelisin kirjoitustyylistä iäksi n. 25-v. Av-palstallakin tämä ihminen on useasti vieraillut.

tätä juttua "paljastuksista" tänne rustailee alvariinsa.

Hohhoijaa sanon minä, nykyaika on tottavie julkisuuden- ja huomionkipeiden kulta-aikaa.

Vierailija
4/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla se khändy itse, joka tätä juttua "paljastuksista" tänne rustailee alvariinsa.

Hohhoijaa sanon minä, nykyaika on tottavie julkisuuden- ja huomionkipeiden kulta-aikaa.

Niin. Todestahan tätä soopaa ei missään nimessä kannata ottaa, mutta ihan mielenkiintoista sinänsä seurata minkälaisia käänteitä bloggaaja kulloinkin päästään keksii. Jokuhan taisi jo heittääkin, että kohta on kyllä ihan pakko jotakin mullistavaa tapahtua, jotteivat lukijat vallan kyllästy. Alkukiinnostus kun alkaa pikkuhiljaa haihtumaan.

Nythän "Candy" jo kirjoituksensa mukaan pääsi todistamaan, kuinka jotkut saman koulun tytöt lukivat hänen blogiaan ja arvostelivat häntä... Ilmeisesti bloggaajan taktinen valinta on siis "silmukka kiristyy": pikkuhiljaa alkaa rakentamaan tilannetta, jossa kohta joku hänelle tuttu pääsee jäljille. Eipä taida tällainen mentaalinen kissa-hiiri-leikki silti tarjota lukijoille tarpeeksi jännitystä...vai tarjoaako?

Vierailija
5/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan kaikki ne "todisteet" jotka tukevat omaa teoriaa ja unohdetaan autuaasti sille vastakkaiset tekijät. No, toivottavasti tämä jupakka tuo väriä elämäänne :)

Vierailija
6/29 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sellaista blogia, jossa kirjoitettaisiin kolmannen pyörän näkökulmasta, mutta niin, että kirjoittaja olisi AIKUINEN nainen, jolla suurinpiirtein samanikäinen salakumppani?

Iljettää tuo Kolmas Pyörä -blogi, jossa aikuinen mies käyttää härskisti hyväkseen teinitytön naiviutta. Pitäisi hakata tuollaiset "Mikot". Hyi v*ttu!!

Vierailija
7/29 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä.

Vierailija
8/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereeltako se Candy sit on?

Vierailija
9/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha IRC_galleria on näppärä juttu :-)

Mitä? Nyt pian nimimerkkiä kehiin...

Vierailija
10/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen veikannut Tamperetta. Tämän puolesta puhuisi:

- asuu suurehkossa kaupungissa

- mainitsee ratikan

- sääolosuhteet, joista mainittu

- koulujen lomat, joista mainittu

Enkä oikeasti usko, että Candy eli Karkki eli Karoliina jaksaisi miettiä tai edes keksisi jatkuvasti hämäyksiä näiden kaikenlaisten yksityiskohtien suhteen.

Vierailija
11/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mainitsee ratikan

"Mainitsee ratikan"?

Ja tästä siis jotenkin pystyit miten päättelemään, että kirjoittaja asuu muka Treella? Eihän Treella edes ole ratikoita... Ja itse pk-seudulla asuvana puhun aina ratikoista.

Vierailija
13/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mainitsee ratikan

"Mainitsee ratikan"?

Ja tästä siis jotenkin pystyit miten päättelemään, että kirjoittaja asuu muka Treella? Eihän Treella edes ole ratikoita... Ja itse pk-seudulla asuvana puhun aina ratikoista.

Tampereelle suunnitellaan pikaratikkaa. On paikallisten puheissa paljonkin. Siksi Karkki mainitsee sen, osittain muka hämätäkseen kaiketi.

Vierailija
14/29 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/29 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen veikannut Tamperetta. Tämän puolesta puhuisi: - asuu suurehkossa kaupungissa - mainitsee ratikan - sääolosuhteet, joista mainittu - koulujen lomat, joista mainittu Enkä oikeasti usko, että Candy eli Karkki eli Karoliina jaksaisi miettiä tai edes keksisi jatkuvasti hämäyksiä näiden kaikenlaisten yksityiskohtien suhteen.

ainoo että tampereella ei oo ratikkaa XD

Vierailija
16/29 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinki olla candy toi gallerian candy,lukekaa sen boxi

Toi tyttöhän on jo "käyty" läpi.Älkää linkittäkö ihmisten kuvia ellette ole 100% varmoja.

Vierailija
17/29 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä juttua "paljastuksista" tänne rustailee alvariinsa.

Vierailija
18/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sellaista blogia, jossa kirjoitettaisiin kolmannen pyörän näkökulmasta, mutta niin, että kirjoittaja olisi AIKUINEN nainen, jolla suurinpiirtein samanikäinen salakumppani?

Iljettää tuo Kolmas Pyörä -blogi, jossa aikuinen mies käyttää härskisti hyväkseen teinitytön naiviutta. Pitäisi hakata tuollaiset "Mikot". Hyi v*ttu!!

Pari ainakin tiedän, huomattavasti pohtivampaa tyyliä ja aikuismaisempaa otetta, vaikka pettämisestä kyse onkin.

http://askelvasemmalle.blogspot.com

http://winterwithoutsnow.wordpress.com

Vierailija
19/29 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne on suunnitelmis joku keskustan ratikkajuttu et sillee :)

Vierailija
20/29 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko, että se blogi on totta? Mä luulen, että se blogin kirjoittaja tekee nää avaukset tänne.