Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelisitkö 2.1 km:n työmatkan?

Vierailija
10.01.2012 |

Vai menisitkö autolla? Mulla on tuo matka ja oon sen autolla menny kesät talvet. Joskus pyörällä sulan aikaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi terveellistä!

t. laiska

ps. jos säästäisin parkkimaksuissa...

Vierailija
2/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ei ihan hirveä monsuunimyrsky ole.

Oma työmatka 3 km suuntaansa, menen kävellen tai pyörällä, bussilla jos keli on joku aivan järkyttävä (tyyliin pakkasta 15 astetta, tuulta 10-15 m/s ja sataa lunta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kaatosateessa tai räntäsateessa voisin ottaa auton... Tai jos olisi kauhea kiire tai jotain menoa suoraan töistä. Mutta pääsääntöisesti kävelisin.

Vierailija
4/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus satunnaisesti jos on oikeen kova sade tai lumipyry, niin saatan mennä autolla.

Vierailija
5/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lyhyt, että vähänkään paremmalla ilmalla kävelisin/menisin pyörällä. Siis edellyttäen, etten tarvitsisi autoa työpäivän aikana/ennen/jälkeen. Itselleni tuo kävelyn/pyöräilyn raja menee siinä, että tuleeko hiki. En nimittäin jaksaisi käydä enää töissä suihkussa vaan urheilen/liikun sitten hikiliikunnan muulla ajalla. Eli jos matka töihin olisi vaikkapa 5 km ja mahdollisuus autoon olisi, niin silloin sitä lähes aina kyllä käyttäisin, kun sen verran mukavuudenhaluinen olen.

Vierailija
6/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pidemmät bussilla. En ymmärrä miksi pitäisi mennä omalla autolla kun pelkästään jo parkkipaikan löytämiseen menisi enemmän aikaa. plus kunto kohoaa :)

Vierailija
7/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelisin tai pyöräilisin kelillä kuin kelillä. Ihanaa olisi, että saisi edes tuon verran hyötyliikuntaa. Muuten ovat ajat vähissä.

Vierailija
8/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävelen kesät talvet... eli varmasti kävelisin myös tuon 2.1 km matkan.

Vierailija
9/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen 2 km ja sen lisäksi istun 60 km bussissa.

Vierailija
10/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkasella en.

Vierailija
11/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin kautta on mentävä, ja se sujuu paremmin autolla.

(meillä pelkästään päiväkotiin olisi kyllä pidempi matka..)

Vierailija
12/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele ihmeessä. Itse oon kävelly pidemmänkin matkan. Kunto nousee ja rahaa säästyy.

Vierailija
13/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noin ihanan lyhyen työmatkan kyllä kävelisin. Noin lyhyellä matkalla ei edes säästä olisi hirveästi haittaa.

Vierailija
14/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan. Talvella tosin menisin autolla. Mulla olisi nytkin n. 2km työmatka, mutta pitäisi oikoa metsän läpi ja siellä tuskin nyt lumikeleillä edes näkee, missä menee polku.

Vierailija
15/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tarvitse samalla viedä/hakea lapsia tarhasta tai käydä isommilla ostoksilla matkan varrella.

Talvella kävellä hyvällä säällä ja muuten siis pyöräilisin.

Vierailija
16/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aiemmin työmatkaa rapiat 1,5 km, sen kävelin kesät talvet. Nyt työmatka piteni 3,5 kilsaan, sitä en viitsi enää kävellä kuin äärest' harvoin jos ilma ja fiilis on hyvä, eikä tartte mennä kauppaan jne.

Vierailija
17/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tuollaista edes kysyä? Kävellen toki. Poikkeuksena aivan totaalisen paska keli tai pommiin nukkuminen.

Autolla menemisen ymmärrän ainoastaan, jos pitää viedä/hakea lapset tarhaan ja kouluun ja minnelie. Tai jos täytyy roudata mukana hirveät määrät tavaraa.

Vierailija
18/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siitä syystä että voin kävellä töihin. Ja matka on reilu 2 km. Samalla vien ja haen lapsen joka päivä päiväkodista. Mahdolliset kauppaostokset kulkevat kärryjen alla tai näin talvella pulkassa. Ennen asuin kauempana keskustasta ja kävelin tuon matkan joka päivä bussipysäkille. Nyt siis on ihan luksusta kun ei tarvitse bussilla matkustaa!

Ja sama aika tai jopa enemmänkin varmasti kuluisi jos aamulla pitäisi kolata piha ja raapia auton lasit auki ja keskustasta etsiä parkkipaikka, että pääsisin autolla kulkemaan!

Vierailija
19/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on lyhyempi matka, ku mitä mun ala-astelainen kävelee kouluun. :)

Vierailija
20/21 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen aina joko kävellen tai pyörällä. Pyörällä menee n.5-8.min, kävellen 18-25 min. Ei tulisi mieleenkään mennä autolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi