Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni ja vanhempieni välit poikki

Vierailija
10.01.2012 |

huoh.

Asumme lähellä vanhempiani ja he ovat olleet isona apuna sekä talon että lastenhoidossa. Mies on paljon reissutyössä.

Nyt meni heiltä välit totaalisesti poikki ja olen vähän kuin puun ja kuoren välissä. Vanhempani on minulle ja lapsille tärkeitä.lisäki olen ainoa lapsi, joten vanhemmat tarvitsevat apuani enenevissä määrin.

Miten tähän pitäisi suhtautua, molemmat on sitä rotua,että välit voi olla poikki vuosikymmeniä esim. mieheni ei ole tekemisissä veljensä kanssa ollenkaan, eikä tule olemaan. Välit menivät perintöriidoissa.

mitenhän sitä pitäisi jatkaa eteenpäin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nyt luet miehellesi madonluvut että joku jos niistä perinnöistä riitelee, niin se olet SINÄ ei hän.

Ellet sitten ole serkkusi kanssa naimisissa tai jotain :DDD

Vierailija
2/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhempasi ovat elossa. Ja jos testamentissa lukee, että "sulkee pois avio-oikeuden" niin se on vain eduksi, etpä ole rahan takia naitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei kuulu sinun perintösi yhtään, etenkään jos vanhempasi ovat elossa. Ja jos testamentissa lukee, että "sulkee pois avio-oikeuden" niin se on vain eduksi, etpä ole rahan takia naitu.

Eihän ap missään sanonut, että ap:n miehen ja ap:n vanhempien välirikko johtuu perintoriidoista?

T. Ohis

Vierailija
4/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne johtuvat ihan persoonallisuuseroista ja siitä syntyneestä sanaharkasta ja ns. vihanpidosta.

vanhempani eivät puutu mieheni asioihin, mutta silti jokin hiertää välissä. kai se, että olen heidän kanssa läheinen?

Vierailija
5/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota kantaa puoleen etkä toiseen, mutta pidät edelleen omat välit vanhempiisi kunnossa. Ja huolehdit, että lapsia ei sotketa tähän soppaan.

Vierailija
6/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi valita passiivisräta puolueetonta linjaa täysin vaan sinun on puolustettsäava miestäsi ja seistä hänen rinnallaan. Voit toki siis pitää yhteyttä vanhempiisi mutta et saa liittoutua heidän kanssaan miestäsi vastaan. Etkä saa painostaa miestäsi sopimaan, hänellä on oikeus tunteisiinsa ja päätökseen olla olematta tekemiissäm

Miehesi on sinun perheesi, eivät vanjempai. Napanuora lapsuudenkotiisoi tulisi katkaisra, siis henkinen sellainen, eli riippuvuus avusta, huväksynnästä jne.

On ehdottoman tärkeää että mies voi luottaa siihen räettä olet hänen rinnallaan ja valitset hänet.

Vierailija
7/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku automaattinen tekstinkorjaus älyluurissa päällä....prkl

Vierailija
8/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi valita passiivisräta puolueetonta linjaa täysin vaan sinun on puolustettsäava miestäsi ja seistä hänen rinnallaan. Voit toki siis pitää yhteyttä vanhempiisi mutta et saa liittoutua heidän kanssaan miestäsi vastaan. Etkä saa painostaa miestäsi sopimaan, hänellä on oikeus tunteisiinsa ja päätökseen olla olematta tekemiissäm

Miehesi on sinun perheesi, eivät vanjempai. Napanuora lapsuudenkotiisoi tulisi katkaisra, siis henkinen sellainen, eli riippuvuus avusta, huväksynnästä jne.

On ehdottoman tärkeää että mies voi luottaa siihen räettä olet hänen rinnallaan ja valitset hänet.

Aloittaja eka viestissä jo kertoi, että mies on "suuttuvaa ja pitkä vihaista sorttia" eli on jo katkaissut välinsä veljeensä. Jos tätä ap alkaa myötäileen niin kohta hän on ihan vaan oman pikku perheen kesken koska ukko on suuttunut / suututtanut kaikki ympärillä olevat ihmiset.

Avioliitossa on kaksi aikuista itsenäistä ihmistä, jotka itse vastaavat teoistaan.

Vierailija
9/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis hän on reissutyössä, harrastaa ja tekee itsenäisesti omat päiväohjelmansa. minä pyöritän meidän arkea isovanhempien avustuksella.

nyt ei saisi isovanhempia enää ottaa mukaan esim. harrastus/koulukuljetuksiin, mutta mies ei aio näihin myöskään osallistua vaan jatkaa omaa itsenäistä toimimistaan.

ymmärtäisin paremmin, jos mies olisi vahvasti sitoutunut perheeseensä, vaan hän ei ole.

eli joutuisin paitsi hylkäämään pienen sukuni, myös lapset joutuisivat sen tekemään, koska miehen puolelta eläviin eli sedät, serkut on välit poikki ja isovanhemmat jo kuolleita.

että tällaisia vaatimuksia. hyvää idealismia seisoa miehensä rinnalla, mutta vähän liian radikaalia mielestäni kuitenkin.

lisää kokemuksia, mielipiteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan