Onko muusikoiden vaimoja tai tyttöystäviä?
Olen ihastunut mieheen kitaran kanssa.. On tosi mukava, mutta taitaa mennä musiikki kaiken ohi :)
Kommentit (30)
heila joka keikkapaikalla -- eli jos haluat jakaa hänet niin siitä vain !
On niissä varmaan ihan hyviäkin miehiä, mutta kun tuossa taannoin taas ystäväni kanssa pohdittiin parasta lääkitystä "salakavalasti jostain" tulleeseen bakteerivaginoosiin niin en voi kuin ihmetellä ystäväni pinnaa. Naimisissa 10 vuotta, 3 lasta.
Muu bändi ei tilastoja myöskään kaunista.
Joskus kyhanneet jotain treenikampilla ja ulkona kayvat harva se ilta ravintelissa puku paalla. Mita se semmoinen kaksoiselama on? Jotain kolikkotemppuja vai?
ammattini vuoksi seuraan ns. aitiopaikalta näitä sankareita. SAnoisin myös, että 90% on kroonisia pettäjiä ja jos ei nyt suoraan alkoholisteja, niin ainakin hyvin lähellä sitä. Puhumattakaan muusta kaman vetämisestä.
Toki joukossa on ihan ihaniakin tyyppejä, mutta sen ainakin voi kertoa, että houkutuksia ja tarjouksia ihan varmasti satelee, niin päihteissä kuin naisissakin.
Itse en mistään hinnasta seurustelisi muusikon kanssa. Tai siis ehkä just jonkun rivimuusikon, josta kukaan ei kiinnostuisi sen takia, mutta en kenenkään "staran" kanssa. Ihan liikaa stressiä ja paineita.
täytyy kyllä todeta, että 90% muusikoista on valmiita pettämään. Monilla artisteilla on näitä hard core faneja, jotka kiertävät bändin/artistin perässä ympäri Suomea.. Ja keikan jälkeen sitten pannaan..
Nim. Viimeksi viime vkl keikkabussissa :)
täytyy kyllä todeta, että 90% muusikoista on valmiita pettämään. Monilla artisteilla on näitä hard core faneja, jotka kiertävät bändin/artistin perässä ympäri Suomea.. Ja keikan jälkeen sitten pannaan.. Nim. Viimeksi viime vkl keikkabussissa :)[/i
Silloin kun seurustelin muusikon kanssa ja olisin jo halunnut vaihtaa baaria ja äijä vaan pimputteli flyygeliä viinibaarissa ja joku soitti saksofonia, alko sen saksofonistin hoito urputtamaan mulle että "sun pitää tukea sun miestäsi".
Joo, ei kyllä oltu sovittu, että jumitutaan koko illaksi pianobaariin.
ammattini vuoksi seuraan ns. aitiopaikalta näitä sankareita. SAnoisin myös, että 90% on kroonisia pettäjiä ja jos ei nyt suoraan alkoholisteja, niin ainakin hyvin lähellä sitä. Puhumattakaan muusta kaman vetämisestä. Toki joukossa on ihan ihaniakin tyyppejä, mutta sen ainakin voi kertoa, että houkutuksia ja tarjouksia ihan varmasti satelee, niin päihteissä kuin naisissakin. Itse en mistään hinnasta seurustelisi muusikon kanssa. Tai siis ehkä just jonkun rivimuusikon, josta kukaan ei kiinnostuisi sen takia, mutta en kenenkään "staran" kanssa. Ihan liikaa stressiä ja paineita.
Minä tunnen muusikoita laidasta laitaan. Vanhemmissa näitä alkoholistipettäjiä on pilvin pimein mutta näistä nuoremmista, kunnianhimoisista ei juuri kukaan käyttäydy noin huonosti. Kyseessä on myös imago, mikään Popedatyyppinen ördääminen ei vaan kertakaikkiaan ole tyylikästä.
on muusikon poikaystävä,ja tykkää myös:)
poikien kanssa biisejä, krapulassa keikan jälkeen tai keikalla tai sitten muuten vaan kusipäisiä vastuunvälttelijöitä.
hevibändejä :DDDDDDDDDDDDDDD
Humppaveikot ei petä. Vitsi vitsi.
No kaipa niitä muusikkoja on joka lähtöön kuten musiikkiakin. Sekä mieheni että hänen isänsä ovat vuosia soitelleet juuri näissä "humppaorkestereissa" ja sanovat, että moni alkoholisoituu ja menoa ja meininkiä tanssipaikoilla riittää, mutta itse jokainen päättää, miten hommansa hoitaa. Jos ei ole mikään elämäntapahengailija, wanna-be-stara, vaan suhtautuu musiikkiin kunnianhimoisesti ja hoitaa työt asiallisesti, niin ei se örveltämiseksi muutu.
Jos muusikko tai hänen bändinsä on nousukiidossa, voi olla vaikea valloittaa sydäntä. Lisäksi sinun täytyy kestää pitkiäkin poissaoloja eikä saa olla mustasukkainen. Pitää puhua paljon ja joka asiasta mutta ei pidä olettaa että muusikko olisi tavoitettavissa koko ajan.
täytyy kyllä todeta, että 90% muusikoista on valmiita pettämään. Monilla artisteilla on näitä hard core faneja, jotka kiertävät bändin/artistin perässä ympäri Suomea.. Ja keikan jälkeen sitten pannaan.. Nim. Viimeksi viime vkl keikkabussissa :)
Nuoren polven indiemuusikot eivät ainakaan käyttäydy noin. Onko tuo joku keski-ikäisten luusereiden bändi?
Mutta joku Juha Tapio on varmaan ihana mies ja isä ja kuitenkin muusikko.
saa olla ja kaikenlaista ihailijaa pörrää ympärillä. Pahimpia ovat keski-ikäiset naiset, jotka omasta mielestään ovat hotteja ja suunnilleen tarjoavat itseään kaikkien nähden. Nuoremmat osaavat käyttäytyä paljon paremmin. Olen usein mukana mieheni keikoilla ja kaikkea on tullut nähtyä.Monikaan noista naisista ei tiedä, että olen jossain sivummalla mukana ja katselen kyllä ihmetellen juopuneita ja estottomasti elehtiviä naisia lavan edessä.
Toisaalta viihdyttävää katseltavaa, mutta joskus ovat suorastaan häiriöksi esiintyjille.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2012 klo 18:53"]täytyy kyllä todeta, että 90% muusikoista on valmiita pettämään. Monilla artisteilla on näitä hard core faneja, jotka kiertävät bändin/artistin perässä ympäri Suomea.. Ja keikan jälkeen sitten pannaan..
Nim. Viimeksi viime vkl keikkabussissa :)
[/quote]
oho
Eipä sillä väliä ole, onko rivimuusikko vai oikea stara. Yhtälailla nuo paikallisissa kuppiloissa soittavat muusikot saavat naisia ja heillä riittää vientiä. Baarityöntekijänä oon jo vuosia sivusta katsellut, kuinka muusikko kuin muusikko lähtee muiden naisten kanssa jatkoille. Ja jos ei yleisöstä löydy sopivaa ehdokasta, koitetaan pokata tiskin takaa edes työntekijöitä. Poikkeuksia varmasti on, omasta kaveripiiristäni niitä ei kyllä löydy..
muusikon exä. Ensin vei voiton se musiikki, sitten kalja ja lopuksi toinen nainen.