Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muusikoiden vaimoja tai tyttöystäviä?

Vierailija
10.01.2012 |

Olen ihastunut mieheen kitaran kanssa.. On tosi mukava, mutta taitaa mennä musiikki kaiken ohi :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2013 klo 15:11"]

Mutta joku Juha Tapio on varmaan ihana mies ja isä ja kuitenkin muusikko.

[/quote]

Tää on just niin tätä. Et siis tunne Juha Tapiota, mutta olet ihastunut hänen julkiseen imagoonsa. Kuvittelet, että hän on samanlainen kuin julkisuuskuvansa myös yksityiselämässään. En tunne enkä tiedä juuri Juha Tapoista, mutta tunnen muita ja voin kertoa, että ihminen julkisuuskuvan takana on usein hyvin, hyvin erilainen. Jos ihmiset tietäisivät jonkun ihailemansa hemkilön todellisen persoonan, voisi tulla iso pettymys ja ihailukin loppua siihen.

Vierailija
22/30 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa olevansa kiinnostunut mutta kertoi ihan rehellisesi musiikin olevan tärkeintä. Huoh, mitä me naiset nähdään tommosissa boheemeissa rentuissa :) Ehkä se on se miten ne tekee just sitä mitä haluaa ja rakastaa...

Joka tapauksessa, vähän tommoisia vastauksia odotinkn :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien kanssa biisejä, krapulassa keikan jälkeen tai keikalla tai sitten muuten vaan kusipäisiä vastuunvälttelijöitä.

Vierailija
24/30 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi muusikon vaimo mut olen kyllä muusikko itsekin.

No riippuu mitä sillä kaiken ohi menemisellä tarkoitetaan. Soittaminen ja musiikki on elämäntapa, se on osa pakettia. Jos yrität irrottaa sen muusikosta, niin kaivat kyllä kuoppaa suhteen jalkojen alle.

Mutta ei mikään työ, harrastus tai muu intohimo toki saa mennä sitten aikanaan perheen edun edelle.

Vierailija
25/30 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta luin nämä muut vastaukset. :D

Olipa stereotypiaa kerrakseen. Ihminen on persoona, omanlaisensa, pettämiset, juomiset ja muut menee sen ihmisen luonteen ja persoonan mukaan, ei sen mukaan mitä työkseen tekee.

Ei mun olleista ja menneistä ja nykyisistä bändikavereista ole tuollaisia sen useampi kuin nykyisestä päivätyöstä työkavereista. Ja olen itse myös muusikon lapsi ja tunnen heitä melkoisen monta ja olen elänyt lapsesta asti muusikkopiireissä. :)))

Vierailija
26/30 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse yhtään muusikkoa, mutta eikö ole loogista, että jos on kaksi miestä, ja toinen saa koko ajan ihailua ja iskuyrityksiä naisilta, niin se lankeaa helpommin kuin sellainen, joka joutuu itse iskemään naiset jos jotain haluaa? Muusikon ei tartte varmaan olla edes mikään erityisen näköinen etteikö saisi ihailijoita, samalla ulkonäöllä ja luonteella varustettu sähköinsinööri taas joutuu tekemään enemmän töitä naisten eteen.

Vierailija
27/30 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppua! Ainakin Amorphiksen jäsenet ovat uskollisia perheenisiä! Eivät todellakaan petä vaimojaan ja jos nyt niin sattuisi käymään vahingossa, niin kyllä vika on vaimossa kun ei anna tarpeeksi kotona. Näin saadaan baarihoito mukaan ja jälkikäteen valehdellaan ettei ole koskaan törmättykään.

(Nimi muutettu :D )

Vierailija
28/30 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Musiikki oli elämän nr. one ja vähitellen se oli lonkero/viini/snapsit.  Joka kerran vieraitten tullessa ja usein kylään mennessäkin mies joko yksin tai kaverin kanssa soitti kitaraa ja lauloi. Ja juomaa oli lähes poikkeuksetta mukana. Vähitellen ärsytti, ettei voinut vieraitten kansssa puhua, kun miehen esiintyminen oli tärkeintä. Vetäydyttiin joskus naisten kanssa eri huoneeseen puhumaan ja siitä sitten loukkaantui, kun ei kuunneltu.

Itse musiikki ei minua kiusannut tai harjoittelu, vaan se lisääntyvä alko.

Kaveripiiri alkoi yhä enemmän muodostua pitkän linjan alkoriippuvaisista muusikoista, jo ulkoisesti osa näytti hoitamattomilta rentuilta.

Oli suuri helpotus miehen löytäessä toisen naisen, olin miettinyt eroa jo vuoden. Ei lapsia.

Katson välillä somesta tilapäivityksiä ja meno entistä hurjempaa ja mies ei näytä enää entiseltään. Mutta sai naisen, jolle myös alko maistuu ja hehkuttaa somessa miehen ja sen kavereitten musisointia. Vailla minkäänlaista katkeruutta.

Vierailija
29/30 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena useammankin klassisen muusikon kanssa. Siinä mielessä totta, että musiikki todellakin oli ykkönen ja minä tyttöystävänä tulin sen jälkeen. Päihteet ja pettäminen tai kapakoissa rellestys ei ollut ongelma, vaikka kyllä sitäkin varmaan esiintyy klasarimuusikoilla. Klassinen musiikki vaatii isot määrät harjoittelua ja näillä poikaystävillä oli aina ensimmäisenä mielessä se päivän treeni ja kaikki se muu, mitä soittokunnossa pysyminen vaatii. Varmaan urheilijan kanssa seurustelu olisi vähän samanlaista, treeni tulisi aina ensin. Ei ollut kiva olla aina kakkonen, mutta kuten tuolla yllä tässä vanhassa ketjussa joku muusikko vastasi, musiikki on elämäntapa ja partnerin on se hyväksyttävä.

Vierailija
30/30 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.05.2012 klo 18:53"]täytyy kyllä todeta, että 90% muusikoista on valmiita pettämään. Monilla artisteilla on näitä hard core faneja, jotka kiertävät bändin/artistin perässä ympäri Suomea.. Ja keikan jälkeen sitten pannaan..

Nim. Viimeksi viime vkl keikkabussissa :)

oho

Höpönlöpön. Faneja on, mutta ei ne keikoilla panojen takia kierrä. Eikä se älytön ryyppääminenkään kuulu kuvioihin, kuin pienellä osalla musiikoita. Nykyäänhän on trendikästä vetää bäkkärillä salaattia ja vihershotteja. Ei siellä enää sitä ördäystä nää, niin kuin joskus ennen. Nuoret bändit varmaan laittaa raideriinsa vähän sitä ja tätä, kun kerrankin on mahdollista, mutta harvoin ne vuosia kiertäneet enää jaksaa vaatia muuta kuin tarvitsemaansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan