Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko itserakasta?

Vierailija
10.01.2012 |

Minulla on iso taulu makuuhuoneeni seinällä, jossa kuva minusta ja rakkaasta lapsestani. Sain kaverilta vähän sen suuntaisen kommentin, että taidan pitää itseäni kovinkin hyvännäköisenä kun tuommosia kuvia seinälle laittelen. Itse en ollut edes ajatellut tällaista näkökulmaa vaan ajattelin että kuva on aivan ihana muisto minun ja poikani yhteisestä hetkestä. Onko tämä nyt oikeasti noloa pitää tuota kuvaa seinällä???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun teos on makkarissa - ei siis paikkanakaan ole sellainen että olisi tyrkyllä.

Vierailija
2/3 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on makuuhuoneessa canvastaulu minun ja mieheni parhaimmasta hääkuvasta, sellainen jonka haluan nähdä joka päivä muistuttamassa ihanasta päivästämme. Jos joku sitä pitäisi omahyväisenä ajattelisin kyseisen ihmisen olevan kateellinen tai muuten katkera, sillä ihmisellä saa olla vaikka miljoona kuvaa esillä muistuttamassa tärkeistä asioista, eikä se kuulu kenellekään muulle. Jokaisella meistä on omat tärkeät asiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi alkaa tarkentamaan kun kyseinen kaveri vähän sitä sorttia, että vittuilee hyvinkin suoraan, mutta siitä huomauttaessa sanoo, että ei tietenkään mitään pahaa tarkoittanut ja olen vain ymmärtänyt väärin hänen hyvää tarkoittavat kommenttinsa. Ja eipä sillä tosiaankaan pitäisi kovin paljon painoarvoa olla mitä kaveri ajattelee. Tuli vain jotenkin paha mieli siitä, että joku ajattelee noin kun itselle se on todellakin muisto tärkeästä hetkestä... :( mutta kiitos paljon vastauksista. lähdenpä tästä ihailemaan tuota OMAA KUVAANI... xD :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän