Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Dermosil-tuotteista? ev

Vierailija
12.11.2005 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta noista tuotteista.Hiustenhoitot eivät olleet sopivia meille ,mutta rasva ja pesunesteet ovat sopineet.Pitäisi tilata lisää taas.

Mieheni atooppiselle ihollekin ne ovat käyneet.

Vierailija
2/4 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Dermosil Extra Treatment voidetta jalkojen rasvaukseen ja se saa minulta 10 pistettä ja papukaijamerkin. Se ei oo mitään litkua vaan kunnon rasvaa. Pehmentää ja kosteuttaa jalkoja tosi hyvin.

Muista tuotteista mulla ei ole kokemusta. Mutta suosittuja näyttävät olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jokapäiväisessä käytössä Dermosilin kasvopesu ja kasvovesi, sopivat ainakin mulle. Päivävoide ja yövoide eivät sopineet, tuli näppyjä kasvoihin. Jalkavoide on myös tosi hyvää. Niitä dödöjä ovat työkaverit myös kehuneet. Se itseruskettava voide on myös työkavereiden kokemusten mukaan hyvää, levittyy tasaisesti eikä jätä raitoja. Tyrni-käsivoide on myös hyvää, ei tuoksu voimakkaasti, mutta kosteuttaa hyvin. Talvibodyvoide tuoksuu ihanasti greipille ja tuntuu iholla miellyttävälle. Myös se uusi E-sarja on hyvää, mulla käytössä se suihkugeeli.

Vierailija
4/4 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja atooppiselle iholleni vallan mainioita, muutamaa rasvaa olen kokeillut, hoitoainetta, huulirasvaa ja nyt tilasin sellasen ihon hohderasvan juhliin. on tosi kaunis..