Tuntuuko muillakin " haamupotkuja" ?
Kommentit (10)
Mulla kohta vuosi synnytyksestä ja niitä tuntuu päivittäin...
ap
Kohta kolme vuotta viime synnytyksestä!
Mistä ne " potkut" muuten johtuu??
Olen luullut että vain kuvittelen tai ekoilla kerroilla luulin jopa että olisin raskaana ;o)
" potkut" tuntuvat lähes päivittäin ja ovat alkaneet muutama kuukausi sitten. Poika on nyt 1v8kk.
Mistä tämä johtuu???
lapset 3 ja 5, aika ajoittain vieläkin tuntuu. etenkin tuota maidonnousua tuntuu, kun oikein ajatuksella miettii vauvoja.
voisikohan " haamupotkuja" verrata " amputoidun raajan kutinaan" ?
raskaustestinkin, kunnei Cerazettejen kanssa tule menkkojakaan ja ajattelin, että jospa sittenkin... Nega tuli, mutta liikehdintä mahassa jatkuu. Samalta tuntuu kuin rv. 18-22. Mä luulin, että tää on joku mun oma juttu, mutta näköjään ihan normaalia!
No, nyt esikoinen on 2 v. ja olenkin taas raskaana, tosin liikkeitä ei vielä tunnu, eikä pitäisikään (oon vaan miettinyt, että miten sitten erotan haamu- ja oikeat potkut, kun se aika tulee, heh)
Mua pidettiin ihan hulluna kun oon näitä haamupotkuja ääneen ihmetellyt. Ilmavaivoja ne vain on tai kuvittelet vain, ovat olleet yleisimmät kommentit. Hain jopa raskaustestin, kun potkuja tuntui selvästi kun vauvani oli puolivuotias. Yhä vieläkin potkut tuntuvat, " vauvalla" ikää jo puolitoista vuotta, tosin harvemmin eivätkä niin voimakkaina.
Onkohan tästä misään mitään tutkimusta?
Oma teoriani oli, että sisäelimet siellä hakivat uudelleen paikkaansa. Aluksi kyllä pelästyin, kun niitä potkuja alkoi tuntua. En ollut koskaan kuullutkaan sellaisesta. Kerroin " potkujen" jo loputtua asiasta neuvolassa. Tätikään ei ollut ikinä kuullut valepotkuista. Kumma juttu, kun näin monella niitä on ollut. Ehkä kukaan ei ole sitten uskaltanut asiasta mainita.
mul on 2 lasta 4 ja 1v