Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko muillakin " haamupotkuja" ?

Vierailija
29.10.2005 |

Kuinka kauan synnytyksestä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on 2 lasta 4 ja 1v

Vierailija
2/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohta vuosi synnytyksestä ja niitä tuntuu päivittäin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kolme vuotta viime synnytyksestä!

Mistä ne " potkut" muuten johtuu??

Vierailija
4/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että vain kuvittelen tai ekoilla kerroilla luulin jopa että olisin raskaana ;o)

" potkut" tuntuvat lähes päivittäin ja ovat alkaneet muutama kuukausi sitten. Poika on nyt 1v8kk.

Mistä tämä johtuu???

Vierailija
5/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 3 ja 5, aika ajoittain vieläkin tuntuu. etenkin tuota maidonnousua tuntuu, kun oikein ajatuksella miettii vauvoja.

voisikohan " haamupotkuja" verrata " amputoidun raajan kutinaan" ?

Vierailija
6/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustestinkin, kunnei Cerazettejen kanssa tule menkkojakaan ja ajattelin, että jospa sittenkin... Nega tuli, mutta liikehdintä mahassa jatkuu. Samalta tuntuu kuin rv. 18-22. Mä luulin, että tää on joku mun oma juttu, mutta näköjään ihan normaalia!

Vierailija
7/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt esikoinen on 2 v. ja olenkin taas raskaana, tosin liikkeitä ei vielä tunnu, eikä pitäisikään (oon vaan miettinyt, että miten sitten erotan haamu- ja oikeat potkut, kun se aika tulee, heh)

Vierailija
8/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidettiin ihan hulluna kun oon näitä haamupotkuja ääneen ihmetellyt. Ilmavaivoja ne vain on tai kuvittelet vain, ovat olleet yleisimmät kommentit. Hain jopa raskaustestin, kun potkuja tuntui selvästi kun vauvani oli puolivuotias. Yhä vieläkin potkut tuntuvat, " vauvalla" ikää jo puolitoista vuotta, tosin harvemmin eivätkä niin voimakkaina.

Vierailija
9/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tästä misään mitään tutkimusta?

Vierailija
10/10 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teoriani oli, että sisäelimet siellä hakivat uudelleen paikkaansa. Aluksi kyllä pelästyin, kun niitä potkuja alkoi tuntua. En ollut koskaan kuullutkaan sellaisesta. Kerroin " potkujen" jo loputtua asiasta neuvolassa. Tätikään ei ollut ikinä kuullut valepotkuista. Kumma juttu, kun näin monella niitä on ollut. Ehkä kukaan ei ole sitten uskaltanut asiasta mainita.