Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua asua loppuikääni Suomessa

Vierailija
12.11.2005 |

Raataa täällä kuin hullu ja ehkä kerran-pari vuodessa matkustaa johonkin ulkomaille. Puolet vuodesta kylmää ja pimeää. Mieluummin raadan sitten jossain lämpimässä maassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä miten voisi muuttaa ulkomaille?

Muutenkin kuin, että hanki mies sieltä.

Vierailija
2/8 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itsekin.

Mulla on työ ulkomailla, ja aina kun vain pääsen tulen suomeen, ihanaan rauhaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tarvitse kestää tätä Suomen ilmastoa koko vuotta. Kyllä minäkin jos ulkomailla asuisin tulisin varmaan ihan mielelään pariksi viikoksi lomalle aina kuin vain mahdollisuus.

Vierailija
4/8 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun ei tarvitse kestää tätä Suomen ilmastoa koko vuotta. Kyllä minäkin jos ulkomailla asuisin tulisin varmaan ihan mielelään pariksi viikoksi lomalle aina kuin vain mahdollisuus.

JOs on tollaisia ajatuksia niin kannattaa ihan rohkeasti vain toteuttaa ne eikä katkerana vain puhua siitä mitä haluaisi tehdä. Se on nykyään niin helppoa. SInulla on netti, ota selvää asioista. Netin kautta voit hakea töitä ja vuokrata asunnon. Ensin voi myös lähteä vaikka lomalle paikkaan jonne haluaisi muuttaa. Ainakin Etelä- Euroopan maissa eläminen on TODELLA paljon halvempaa kuin Suomessa, lähteminen sinne on siis helpompaa kuin toisin päin. Paikanpäällähön ei ole tarkoitus elää ns. kallista turistielämää vaan ostaa ruoat tavallisista ruokamarketeista missä paikallisetkin käy ja kokata kotona jne. elää muutenkin normaalia elämää. Tiedän että tämän voi toteuttaa, kun olen itsekin toteuttanut. Ota myös selvää miten käy mahdollisten tukien kanssa jos muutat.

Vierailija
5/8 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enka kylla hingu takaisin

Vierailija
6/8 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lähtisin heti, mut pitää miestä vähän lämmitellä...En loppuiäkseni, mut joksukun aikaa ku lapsikin on vielä pieni. Oon jo kertaalleen asunu ulkomailla ja nyt reilun kahen vuoden Suomessa olon jälkeen alkaa taas menopuntti väpättää!

Vierailija
7/8 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää vielä ainakin täällä pari vuotta asua että saa opiskelun loppuun. Sitten voisi lähteäkin. Ainakin tässä on nyt aikaa esim. opiskella kieltä ym. Espanjaa olen ajatellut.

Vierailija
8/8 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minakaan mitaan miesta ensin loytanyt, vaan etsin itselleni opiskelupaikan ulkomailta (jos et tahdo opiskella, etsi tyopaikka) ja tilapaisen vuokra-asunnon, ostin lentoloput ja lahdin. Koskaan en ole katunut. Perheenkin kanssa voi muuttaa mainiosti, vaikka se saattaakin vaatia hieman enemman suunnittelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi