Voi kunpa mieheni tämän ymmärtäisi- ketju!!!!
Minä voin aloittaa:
Että jos vain jaksaisi/muistaisi/haluaisi halata vaikkapa kerran päivässä, saisi minut tekemään puolestaan aika paljon..
Iltasuukko ja rutistus mieheltä joka ilta saisi minut tekemään mitä tahansa..
Vain vähän hellyyttä..=((
Kommentit (22)
Näin miehen näkökulmasta on ihan mahdoton pysyä naisen oikuissa mukana.
Esimerkki: puhuttiin seksittömästä elämästämme ja sitten kävi ilmi, että vaimo kaipaa omaa rauhaa ja omaa aikaa kun lapset ovat nukkumassa ja kotityöt tehtynä. Eli silloin ei saa sitten vongata tai muuta. No tästä oppineen annan vaimolle omaa aikaa ja olen tietokoneella tai lueskelen tai puuhailen jotain turhaa autotallissa, mutta olen siis pois "jaloista". No eihän se sitten kelpaa, kun ei saa mitään hellyyttä ja huomiota.
Sanokaa ihan suoraan mitä haluatte ja milloin ja miksi. Stephen Hawkingkin ymmärtää avaruuden mysteereitä, mutta naisia hän ei ymmärrä ;)
Tai niin kuin Reinikaisessa aikanaan ehdotettiin: vihreät alusvaatteet tarkoittavat, että tänään ollaan "sillä tuulella", kun taas punaiset alusvaatteet tarkoittavat, että pysy kaukana. Ja keltaiset sitten jotain siltä väliltä :D
Aika kummallista, jos pitää pyytää halauksia ja hellyydenosoituksia. Eiköhän niiden pidä tulla ihan luonnostaan.
Ei kyllä tuntuisi miltään, jos pitäisi kerjätä pikku pusuakin. Meillä ne kyllä tulee ihan luonnostaan. Ei tarkoita todellakaan sitä, että koko ajan pitäisi olla vakuuttelemassa rakkautta.