Kerro 5 (viisi) presidentinvaaliehdokasta, joita et missään tapauksessa aio
Kommentit (52)
Arhinmäki ja Biaudet ovat "kouluttamattomia" myös. Paitsi että vuosikymmeniä valt.yo on tainnut olla ammattipoliitikon yleisin koulutus.
Niin ja inhokit ovat kaikki muut paitsi nämä ikiylioppilaat ja Niinistö. Biaudet taitaa lähinnä pudota pois. Maisteri olen itse, mutta presidentin koulutus on minulle herttaisen yhdentekevä.
Bidee, essayah, homo, ikäloppu ja urheiluhullu
Siis Haavisto, Arhinmäki ja Biaudet saa multa ääniä vähän tilanteesta riippuen
viidettä en nyt osaa sanoa. Tällä hetkellä se olis Haavisto.
Että tämä ihmisoikeuspuolustaja Bidee haluaa tänne Suomeen puolet afrikkalaisista? En tykkä neekereistä ja piste. Kai se on mun henk kohtainen ongelma, mutta mikä hinku sillä on heitä tänne raahata?
Kun oma lähipiirivilisee vihreitä, suvaitsevaisia ihmisiä niin on vaikee muistaa että oikeesti jotkut haluaa äänestää jotain ihan muuta!
Vaikkapa Väyrystä tai Niinistöä!
Niinistöä voin hätätapauksessa harkita, äänestän Väyrystä tai Essayahia. Mutta oliko vielä joku ehdokas?
tässä listaa inhokista eteenpäin
Soini
Väyrynen
Lipponen
Arhinmäki
Essayah
Tämä on ollutkin häntäpää kaikissa tekemissäni gallupeissa.
Niinistö, Soini, Essayah, Väyrynen, Lipponen
En äänestä missään tapauksessa Väyrystä tai Soinia. Jos nuo kaksi ovat toisella kierroksella, äänestän tyhjää.
Muuten inhokkeja ovat Lipponen, Biaudet ja Essayah. Heitä voisin kuitenkin kuvitella äänestäväni, jos pitäisi äänestää toisella kierroksella Väyrystä tai Soinia vastaan.
1. Biaudet
2. Lipponen
3. Haavisto
Noita kolmea en äänestäisi edes uhattaessa.