Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka reipas olet?

Vierailija
09.01.2012 |

Nyt saa leuhottaa! Eli mistä asioista olet tyytyväinen omissa elintavoissasi? Mikä tekee sinusta reippaan ihmisen?

Minäpäs aloitan:

kuljen pyörällä tai kävellen

ulkoilen joka päivä lapsen kanssa 1h

Emme syö valmisruokaa koskaan, teen aina kotona ruuan, tavallista suomalaista kotiruokaa laadukkaista ruoka-aineista, sisältäen salaatin

teen vauvan soseet itse

poimin itse marjat pakkaseen

teen itse joulu- ja synttärikortit

leivon joka viikko leipää ja pullaa/piirakkaa

ja meillä on siistiä. Pidän itseäni reippaana ihmisenä

teidän vuoronne

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitettava lista! :)

Minä olin ennen aika reipas, mutta pitkäaikainen sairastaminen on tehnyt minusta sohvaperunan.

Vierailija
2/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät pitkät kotona miehen kanssa, syksyllä sain 3 kurssia yliopistolla suoritetuksia vaikka aikeissa oli muistaakseni ainakin 6. Missään en jaksa käydä kun ei vain huvita eikä täällä asu ystäviä. En silti ole masentunut, vaikka varmaan siltä kuulostaa. Kodin jaksan hoitaa ja siivoan innolla mutta siihen se sitten jääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Teen työt etänä kotoa käsin iltaisin ja päivät olen lasteni kanssa jotka saavat olla kotona eskariin asti, esikoinen menee sinne syksyllä.

-Ulkoilen lasten kanssa normaalisti 3-4 tuntia päivässä, käydään joka päivä kotipihaa pidemmällä, puistossa, pulkkamäessä tai kerhossa.

-Teen kaksi eri ruokaa päivässä eikä meillä syödä eineksiä.

-Koti on aina puhdas ja siisti.

-Puutarha ja nurmikko ovat kesällä hoidettuja ja siistejä.

-Teen kaikki ison talon kotityöt, lumityöt ja nurmikonleikkaamisen itse.

-En omista autoa vaan kävelen, miehellä kyllä on auto ja menee sillä lähikauppaankin;)

-Olen tapetoinut ja maalannut itse kaikki talomme huoneet, olen myös laittanut itse yläkertaan uuden parketin ja osaan tehdä muitakin remonttihommia ilman miestä.

Pidän itseäni reippaana ja aikaansaavani :)

Vierailija
4/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo on reippautta,niin mussa ei sitä ole rahtuakaan.

Vierailija
5/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen 6 sivuisen esseen muutamassa tunnissa. Ratkaisen älyllisiä tehtäviä nopeasti. Minulla on ihan tajuttoman laaja mielikuvitus. Pohdiskelen paljon asoita. Opetan lastani lukemaan ja kirjoittamaan.

Olen ihan paska siivoamaan tai oikeastaan olen ihan hyvä mutta tarvitsen siihen aina rauhaa ja lasten kanssa en koskaan saa sitä.

Vierailija
6/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäidin arkea. moni tekee ton lisäksi vielä 8 h päivässä töitä kodin ulkopuolella.

Vierailija
7/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäidin arkea. moni tekee ton lisäksi vielä 8 h päivässä töitä kodin ulkopuolella.

Vierailija
8/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin reipas vaan normaali, toimintakykyinen aikuinen. Mitenkään väheksymättä ap;n tekemiä asioita. Oli ihan kiva lukea tuota listaa, itse teen kaiken saman mutta en kylläkään pidä itseäni reippaana.

Vierailija
9/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:han kirjoitti, ettei koskaan syö valmisruokia ja tekee kaikki kortit itse ja poimii marjat pakkaseen. Näin ei varmasti tee kuin 10 % ihmisistä

Vierailija
10/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä en ole ollenkaan reipas.

Vierailija
11/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika reipas tuon ruuanlaiton suhteen (en siinäkään yhtä reipas kuin ap), mutta muuten ihan löysä.

No, töiden suhteen olen aika reipas.

Vierailija
12/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorittaminen on parempi sana kuvaamaan moista

Vierailija
13/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en väittänytkään- olevani keskivertoa reippaampi, vain omasta mielestäni reipas ja kyllä useat ystävät pitä3vät minua reippaana, ainakin ahrva se päivä saan kuulla kommentin "sinä se aina jaksat"

Paljon reippaampi olen kuin vaikka 5 vuotta sitten. Se on totta, en käy töissä, silloin en varmaan jaksaisikaan näitä edellämainittuja asioita, mutta enpä paljoa sohvallakaan makoile kotosalla. Juuri sen takia teen asiat kunnolla (kuten ruuan) koska siihen kerrankin on mahdollisuus. Touhuan koko ajan rennolla asenteella. PIkkuhiljaa saa paljon aikaan.

ap

Vierailija
14/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Teen työt etänä kotoa käsin iltaisin ja päivät olen lasteni kanssa jotka saavat olla kotona eskariin asti, esikoinen menee sinne syksyllä.

-Ulkoilen lasten kanssa normaalisti 3-4 tuntia päivässä, käydään joka päivä kotipihaa pidemmällä, puistossa, pulkkamäessä tai kerhossa.

-Teen kaksi eri ruokaa päivässä eikä meillä syödä eineksiä.

-Koti on aina puhdas ja siisti.

-Puutarha ja nurmikko ovat kesällä hoidettuja ja siistejä.

-Teen kaikki ison talon kotityöt, lumityöt ja nurmikonleikkaamisen itse.

-En omista autoa vaan kävelen, miehellä kyllä on auto ja menee sillä lähikauppaankin;)

-Olen tapetoinut ja maalannut itse kaikki talomme huoneet, olen myös laittanut itse yläkertaan uuden parketin ja osaan tehdä muitakin remonttihommia ilman miestä.

Pidän itseäni reippaana ja aikaansaavani :)

Miksi muuten kaikki hommat on sun vastuulla ja teet vielä töitäkin?? :O

Vierailija
15/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. työssäkäyvä viiden lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi