Stockalla töissä olevat!
Tähän aikaan vuodesta (lue keväällä) on yleensä tullut jotain -10% tms alekuponkeja exclusive-asiakkaille. Osaatteko kertoa tuleeko niitä ja kenties milloin...? Nimittäin olen ostamassa isohkoa ostosta sieltä ja siinä pienikin alennus jo tuntuu. Ei oo kiva käydä ostaan sitä ja tulla kotiin ja löytää postista alennuskuponki seuraavana päivänä...
Kiitos, jos voitte auttaa!
Kommentit (6)
mutta eikö tommosista suuremmista ostoseristä pysty muutenkin neuvottelemaan myymäläpäällikön kanssa alennusta?
Kanta-asiakkaana minä ainakin olen saanut alennuksia.
En tiedä millaista ostosta ap on ostamassa, mutta itse yritin kerran kysyä alenusta kalliista lakusta (yli 200e), mutta ei herunut. Tuollaisesta summasta se -10% on kaikki kotiinpäin :)
Itse haaveilen yhdestä laukusta ja odotan kanssa ko. ostospäivää!
Kuponkeja tulee 9.2. Näin lukee helmikuun kanta-asiakaslehden kannessa.
mutta eikö tommosista suuremmista ostoseristä pysty muutenkin neuvottelemaan myymäläpäällikön kanssa alennusta?
Kanta-asiakkaana minä ainakin olen saanut alennuksia.
Ei tinkiminen yleensä auta isoissa tavarataloissa, ehkä jossain maalla onnistuu.
Jotenkin huvittavaa, että jotain 200 euron laukkua pidetään niin isona ostoksena, että pitää yrittää tinkiä!
Ja vielä Stockalla!?
Tietäisittepä minkälaisilla summilla ihmiset sieltä sitä tavaraa ostaa, silmääkään räpäyttämättä tai hinnan alennusta pyytämättä.
Oikeastaan, just nää pienemmät, alle tonnin ostokset on just niitä mihin pitäis saada näitä "paljousalennuksia".
Se on välillä vähän huvittavaa mun mielestä.
Halvat huvit mulla :-)
Niin että odotelkaapa vaan niitä alennusseteleitä, niin säästätte sitten sen 20 euroa!
Niillä alennuskupongeilla sai 10 euron alen yli 50 euron ostoksesta, että ei tunnu missään jos ostoksen arvo on iso.
Exclusive-asiakkaan -10% -ostopäivän ajankohdan voi katsoa Exclu-lehdestä, mutta kohta sen pitäisi tosiaan olla.