Lue keskustelun säännöt.
estrogeenin puutos, mitä tekisin?
09.01.2012 |
Minulla on aina ollut pitkä kierto, tulin yllätyksenä raskaaksi 2006, toinen lapsi saikin alkunsa ivf:llä 2010. Hedelmöityshoitojen hormoonit pilasivat koknaan oman luonnollisen hormoonitoimintani. Sain lääkäriltä Divinaa, jonka avulla sain kuukautiset kolme kertaa. Lopetin Divinan ja menkatkin loppuivat. Minulta lähtee koko ajan runsaasti hiuksia ohimoilta, iho on kuiva ja masentaa. En haluaisi syödä hormooneja syöpäriskin pelossa. Mitä mieltä te olette? Hakisinko taas apteekista Divinat nostamaan hormoonini normaalille tasolle vai alanko lapioimaan maca-jauhetta ja kikherneitä? Masentaa, se ei ole minulle ollenkaan luontaista!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen tapellut 2 vuotta hormonien kanssa. estrogeeni vaan loppuu. googleta kasviestrogeenit, eli anna niitä itse elmistöön. soija, pellava, lisäät ruokavalioon. hae femisoijaa lt-kaupasta. minä ostin luomusoijajauhoa jota laitan kaakaon sekaan. maca ei mulle sovi, on outoa mun elimistölle. masennukseen syö yksi paketti E-EPAA. hormonien takia syön jättihelokkikapselia ja öljy/soija/mehiläispohjaista vaihdevuosikapselia.