Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

farkut kurvikkaalle

Vierailija
08.01.2012 |

Olen hoikka, juokseva ja treenaava, mutta minulla on suht tukevat reidet ja muodokas peppu perintönä. Kapea vyötärö, litteä vatsa, mutta notkoselkä, jolloin farkut jäävät selästä pussittamaan.

Löytyykös ketään samanmuotoista ja neuvoja hyviin naisellisiin farkkuihin? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi mulle stockalta, peba mahtuu, ja vyötäröllä ei ole ylimääräistä

Vierailija
2/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.leecooper.fi/site/index.php?option=com_content&task=view&id=…

mutta vaikka tuossa näyttää malli kovin muodottamalta, istuu muodokkaalla hyvin.

Hinta taisi olla vain 59,90 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis vielä siistit, trendikkäät ja 36 v:lle sopivat. Vähän haastetta ;)

Vierailija
4/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä auttaa. Maratonin jälkeen reidet ovat puolet ja perse 1/3-osa ja sitten löytyy jo valinnanvaraa.

Vierailija
5/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan meille isomahaisille pieniperseisille ei ole...

Vierailija
6/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin pari vuotta sitten, kun en treenannut. Nyt olen kuitenkin saanut muotoja nostettua ja olen tyytyväinen. Eli peppua toki on, mutta se on kivan muotoinen eikä enää roiku. Eikä reidetkään ole löysää löllöä.

Googlasin heti nuo Levikset ja kivalta näyttää. En siis tiedä tän hetkisestä valikoimasta paljonkaan, koska olen inhonnut farkkujen ostoa aiemmin. Nyt kuitenkin, kun olen hoikistunut, tekee mieli farkkuostoksille ja on kiva saada vähän vinkkejä, mistä aloittaa.

Kiitos siis!!

ap

Vierailija
7/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää en muita osta! suomesta haasteellista löytää hyviä, mutta matkoilla kannattaa kokeilla ja tilata netistä kun hyvä koko ja malli tiedossa

Vierailija
8/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli just hyvät, reitevälle ja persevälle, jolla litteä vatsa ja kapea vyötärö.

Gerry Weberin farkkuihin petyin laadussa.

Vierailija
9/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja googlailee taas :)

Vierailija
10/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen ja ratsastan, takamus & reidet ovat kiinteät mutta kookkaat... Ja pitkät koivet.

Ihan ensiksi suosittelisin, että käyt jossakin farkkuliikkeessä, jossa on asiantunteva myyjä, niin mäkin parhaat farkkuni ostin. Stretch-farkut ovat mulle olleet tosi hyviä, mutta ne pitää pestä oikein (lämpötila plus ehdottomasti ilman huuhteluainetta).

Levi's Curve ID:t ostin Nykistä, ja ne ei olleet hintansa väärtit. Kangas löystyi vyötäröltä niin nopsasti, että nyt sinne mahtuisi toinen meikäläinen (lähes).

Armani Jeansin farkut on kivan näköisiä, mutta materiaali on turhan paksua, ei se ainakaan takamusta kavenna.

Hyviksi ovat osoittautuneet Karen Millenit ja D&G Jeansit.

Aiemmista vastauksista on pakko kommentoida Gerry Weberiä, se on ehkä 50+ ikäisille ja laatu on huono. Äiti käyttää ;)

Nyt hip hop alennusmyynteihin, suosikkifarkkusi voivat löytyä vaikka sieltä!

Vierailija
11/11 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja kurvikas - kokoa 26" tai 27 " Missä myydään muodokkaille farkkuja v. 2017???

Aiemmin löytyi vielä Levikseltä Bold curve mallisto, mutta ei enää. Vyötäröni on 60 cm  ja lantio 89 vm. Olen käynyt useissa farkkumyymälöissä. Farkkujen vyötärö on aina liian iso. Jos farkuissa on tilaa pepulle, jää etupuolelle - navan alle - tyhjää.

Lisää ongelmia tuottaa se, että haluaisin farkut suorilla lahkeilla. Monissa myymälöissä, kuten vaikka HM:lla on pelkästään pillilahkeita - miksi ihmeessä?

Mikä Leviksen sarja on tarkoitettu kurvikkaille? 800-sarja?

Mitä farkkuja fitness-naiset pitävät? Varmaan pillilahkeisia, joustavia...