Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vanempien pettämistarina lapsille?

Vierailija
08.01.2012 |

Mitä mieltä olette. Tuleeko, voiko tai kannattaako lapsille kertoa vanhempien välillä tapahtuneista pettämisasioista. Jos siis parisuhde edelleen jatkuu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos parisuhde jatkuu. Aika oudun kuvan lapset saavat vanhempiensa rakkaudesta, jos äiti kertoo isän heiluvan vieraissa naisissa tai isä paljastaa äidin tykkäävän naapurin sedästä tosi läheisesti.

Minkä ikäisiä lapsia, sekin kai vaikuttaa?

Vierailija
2/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHKÄ aikuiselle lapselle, jos lapsi itse semmoista joskus kysyy tms. Mutta muuten en kyllä kertoisi aikuisellekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu lapsille saada sellaista tietoa isästä / äidistä vaikka olisii kuinka paljon vihaa tai katkeruutta mukana. Isä on aina paras isä ja äiti aina paras äiti (lasten silmissä). Oma x petti mua kolme kertaa, erottiin ja siitä jo 13v eli lapset nyt teinejä. Eivät tiedä tästä mitään enkä ikinä kerrokaan.

Vierailija
4/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kertoa? Ei kai niitä omia seksiasioita muutenkaan lapsille kerrota.

Vierailija
5/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos lapset ovat jo aikuisia, niin tilanteesta riippuen voisi kertoakin, mutta en mitenkään suosittele siltikään.

Vierailija
6/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien seksuaalisuuteen liittyvät asiat!On asioita ja asioita,joita voi jakaa lastenkin kanssa,mutta minusta ylipäätään seksiasiat ovat ihmisten ns.yksityisasioita eli siinä valossa ne eivät kuulu lapsillekaan!

Vierailija
7/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä voi sanoa, että on ollut riitoja, mutta ne on sovittu / yritetään sopia tms.

Vierailija
8/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että isälläni on ollut toinen nainen. En missään nimessä olisi sitä halunnut nytkään tietää. Koska se ei ole meidän/minun elämään enempää vaikuttanut. Kyseessä on kuitenkin minulle rakkaat vanhemmat.

Eli ei missään nimessä kannata kertoa!

Vierailija
9/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ajatus.

Vierailija
10/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut vanhemmiten kuuntelemaan yksityiskohtaisesti isäni pettämisistä äidiltäni, kun he myöshemmin erosivat. Äitini vuodatti minulle kaiken ikävän, minkä isäni oli häntä kohtaan tehnyt. Kuulin useammista naisesta, pettämisen seurauksista, pettämisen merkeistä, isäni valheista, välinpitämättömyydestä perhettä kohtaan jne.

En enää pysty katsomaan isääni silmiin, sillä kunnioitukseni on mennyttä. Onhan se hyvä tietää totuus äitini kannalta, mutta aika ikävät fiilikset on isääni kohtaan. Meitä lapsia kohtaan isäni oli mukava, vaikkakin etäinen ja usein matkoilla.

En tiedä kertoisinko lapsilleni juuri mitään vanhempien seksi- ja suhdeasioista. Pettäminen ja sen seuraukset ovat lapsille raskaita kantaa ja pakottavat valitsemaan puolen.