Lue keskustelun säännöt.
Jos tulisi maailmanloppu
23.01.2012 |
ja se pitäisi viettää vain yhden miehen kanssa (joka ei ole sukua), niin olisiko se oma miehesi? Jos ketään muita ihmisiä ei lasketa mukaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos tulisi maailmanloppu, niin enköhän mä viettäisi sitä samaa maailmanloppua kaikkien maailman miesten, ja naisten kanssa?