TE keillä koti pysyy asiallisen näköisenä
melkein aina; miten te sen teette? Mä olen kai niin vähä-energinen ihminen etten vaan jaksa olla koko ajan siivoamassa ja järjestämässä... Ahistaa, kun tuntuu että kaikilla muilla on aina siistiä.
Kommentit (64)
...lapsetkin on liian pieniä (1 ja 2v) jotta heitä voisi opettaa siivoamaan.
kyllä voit heitä jo opettaa siivoamaan!!!! Ja kannattaa, tuon ikäiset tekevät vielä kehujen voimalla tosi mielellään :)
Se vaatii vielä sinun opastustasi ja läsnäoloasi, mutta pian oppivat. Meillä 3-v osaa jo aika itsenäisesti kerätä lelunsa ja 1,5-v myös mielellään ohjattuna. Edellyttää, että levällään olevien lelujen määrä ei ole hallitsematon, ja että säilytys on selkeä=tuossa laatikossa autot jne.
Mies on todella huono panemaan tavarat paikoilleen tai pitämään muutenkaan järjestystä. En mä voi sille koko ajan nalkuttaa asiasta tai koko ajan huomautella järjestyksenpidosta.
siivoat hlökohtaisia tavaroita roskiin Meillä ainakin tehosi ;)
En halua olla sotajalalla puolisoni kanssa.
lapsillakin on niin paljon kamaa, että pyörryttää...
Saati sitten aikuisilla. kaikkea turhaa materiaa haalitaan tai saadaan.
Sitten istutaan netissä ja ihmetellään kuin kämppä on kuin pommin jäljiltä, vaikkei tehdä mitään-
Meillä oli ennen näin, sitten kuvioon astui Fly (FinallyLovingYourself)Lady ja ROINANRAIVAUS. Nyt kestää sen 10min niin ollaan vierailukunnossa. Kun ei vaan oon kamaa. Olen tosin raivannut hulluna elokuusta mutta kyllä se vaan näkyy.
En halua olla sotajalalla puolisoni kanssa.