Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti saanut pakaroidensa muodon parantumaan SALI-treenillä (tai urheilulla)

Vierailija
08.01.2012 |

Voisitteko kuvailla miten? Lihasmassaako enemmän pakaroihin (jolloin painonne on noussut?)

Onko jopa ennen ja jälkeen kuvia.

Olen urheillut, mutta eipä ole vaikuttanut... Varsinaista bodytreeniä en ole koskaan tehnyt. Mutta kohta alkaa!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v sitten aloin käymään salilla spinning- ja bodypumptunneilla ja kyllä vuoden päästä oli tosi hienot reidet ja on edelleen. Mutta vatsa??? miksi se on ja pysyy...en tajua... Vaikka ikää 44 ja 4 lasta niin jalat on todella siistissä kunnossa eikä sellulliitteja eikä raskausarpeja.

Vierailija
22/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistaka, lihas tarvitsee kasvaakseen 1.puhdasta ravintoa, proteiinia etenkin, 2. lepoa, 3. kovaa treeniä tarpeeksi rankoilla painoilla. (omaan kuntotasoon suhteutettuna kuitenkin tottakai)

Ja joku tuskasteli takareisiään, googlaa maastaveto. ;) Tykkiliike juurikin takareisille, mutta oikein suoritustekniikka on tässä liikkeessä kultaakin kalliimpi, muuten rikkoo selkänsä!!

T: alan parissa työskennellyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin käymään salilla ensimmäisen lapseni jälkeen kun halusin kiinteytyä vatsan seudulta vaikka en lihava tai löysä ollutkaan.

Painoin ennen raskautta n.53kg ja laihduin samoihin mittoihin, salilla käytyäni muutamia kuukausia painoni nousi n.57kg. Omaan hyvän aineenvaihdunnan ja lihakseni kehittyvät nopeasti. En muista tehneeni mitenkään erityisesti juuri pakaralihaksia mutta nykyään minulla on peppu kun taas ennen ensimmäistä lastani sitä ei juurikaan ollut.

Mitä aineita vedit treenin ohessa? Ihan oikeasti lihasmassan määrä ei lisäänny noin nopeasti tuollaista määrää, jos tekee normaalia kuntosalitreeniä. Jos muutamassa kuukaudessa lihasmassan määrä lisääntyy 4 kg, pitää tehdä todella raskasta massatreeniä ja lisäksi syödä ihan hirveät määrät proteiinia tai sitten kiskoa aineita. Ai niin, av-mamma on tietysti toista maata, ja lihakset kasvaa jo pelkästä salitreenauksen ajattelusta.

Vierailija
24/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaralihaksia pystyy kyllä muokkaamaan oikealla treenillä (ylempänä ketjussa hyviä vinkkejä). Geeneillä on kuitenkin aika suuri merkitys. Ns. lattaperseestä ei millään saa sellaista kunnollista pyöreää pystypeppua (muuten kuin implanteilla). Mutta pystyy kuitenkin aika hyvin kehittämään sinne päin.

Vierailija
25/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon BMI:stä ja ruokavaliostakin, vaikka kuinka treenaisi, mutta jos ruokavalio on pelkkää pullaa ja BMI lähemmäs 25, niin lihakset eivät erotu vaikka niitä olisikin.

Vierailija
26/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksua ja kyykkyjä (aamuin illoin, hampaita harjatessa). Ja pitää siis olla myös hoikka, muuten peppua ei erota. Nyt olen raskaana, mutta kyykyt teen niin kauan kuin jaksan. Inhoan lattapyllyä, mitkään farkut ei näytä miltään...

Vierailija
27/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuista tulene enemmän vastusta ja varsinkin ylämäet tekee hyvää. En ole mikään jumppa tai kuntosali-ihminen ja siksi kävely sopii mulle.

Uskon, että asiaan vaikuttaa ihan geenitkin ja vartalon malli. Toisilla takamusta ei vain ole

Vierailija
28/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pikemminkin peppu muokkantui liikunnan sivutuotteena. Enää en jaksa juuri liikkua, mutta aktiivisemman punttikaudet kyllä ryhdistävät takapuolta havaittavasti parissa viikossa ja pitkäjaksoinen lööbaaminen kyllä laskee pehvan profiilia.

Omalla kohdallani huomaan myös sen, että vaikka paino nousee, pehva pysyy ryhdikkäänä kun alla on tarpeeksi iso lihas. Jos takamus on kunnolla treenattu, se on pysty vaikka päällä olisi tukeva kerros laardia kuten allekirjoittaneella.

Kaikki eivät saa treenillä latinopeppua, mutta joka ikinen iikka saa kyllä riittävästi treenaamalla terhakan ja pyöreän takamuksen. Toiset ovat luonnostaan lattapeppuisempia kuin toiset, mutta enpä ole eläissäni nähnyt urheilijanaisella litteää takamusta. Pakaralihas on kropan isoin lihas, kyllä se kasvaa joka mammalle kun sen pistää kasvamaan.

Vierailija
29/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistaka, lihas tarvitsee kasvaakseen 1.puhdasta ravintoa, proteiinia etenkin, 2. lepoa, 3. kovaa treeniä tarpeeksi rankoilla painoilla. (omaan kuntotasoon suhteutettuna kuitenkin tottakai)

Ja joku tuskasteli takareisiään, googlaa maastaveto. ;) Tykkiliike juurikin takareisille, mutta oikein suoritustekniikka on tässä liikkeessä kultaakin kalliimpi, muuten rikkoo selkänsä!!

voimanostoa, niin tiedän kyykyn ja mavet...

Mutta varsinaista massatreeniä en ole koskaan tehnyt. Toivon että kun alan, niin lihasta tulee (eka laihdutan, jolloin lihas ei voi kasvaa)

Mutta onko liikaa treeniä, jos

MA:lepo

Ti:Rinta-yläselkä-ojentajat-pidot vatsoilla ja kyljillä

Ke:lepo

To:hiihto (noin. 20 min) tai n. 40 min

Pe:olkapäät, hauis

la:hiihto (n. 1 h) tai noin 40 min

su: jalat-vatsat

Vatsoissa mulla on aika hyvät lihakset ja saan ne tosi kipeäksi, joten en tee niitä joka kerta. hiihtohan ottaa joka paikkaan, täällä on mäkistä maastoa.. Nyt ei tosin ole tavoitteena lihaksen kasvatus vaan säilytys ja rasvan tiputtaminen.

ap

Vierailija
30/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimanostoa, niin tiedän kyykyn ja mavet...

Mutta varsinaista massatreeniä en ole koskaan tehnyt. Toivon että kun alan, niin lihasta tulee (eka laihdutan, jolloin lihas ei voi kasvaa)

Mutta onko liikaa treeniä, jos

MA:lepo

Ti:Rinta-yläselkä-ojentajat-pidot vatsoilla ja kyljillä

Ke:lepo

To:hiihto (noin. 20 min) tai n. 40 min

Pe:olkapäät, hauis

la:hiihto (n. 1 h) tai noin 40 min

su: jalat-vatsat

Vatsoissa mulla on aika hyvät lihakset ja saan ne tosi kipeäksi, joten en tee niitä joka kerta. hiihtohan ottaa joka paikkaan, täällä on mäkistä maastoa.. Nyt ei tosin ole tavoitteena lihaksen kasvatus vaan säilytys ja rasvan tiputtaminen.

ap

kunnolla että ammattilainen sanoi mavesta toiselle henkilölle :)

sori!

ap

Vierailija
31/35 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatuissa pakaroissa on kai just se että se lihasmassa tulee sinne pakaroiden yläosaan. Mulla on hoikka kroppa ja hoikka perse, muutenkin muodoltaan sellainen että on alaosastaan aika kapea mikä ei mun mielestä ole kovin esteettistä (siis että perse "kapenee alaspäin"). Kyllä se treeni tietysti pientä "kohotusta" saa aikaan mutta ei sitä kyllä mitään täydellistä ja timmiä päärynäpeppua ikinä tule näillä geeneillä.

Monilla paljon treenaavilla naisilla on mun mielestä sellainen liian treenatun näköinen takapuoli. Kun se on melkein pelkkää lihasta niin se naisellinen pyöreys katoaa ja perse on vähän kuin painijalla.

Vierailija
32/35 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako mikään muu liikunta perseen pyöreyden saamiseen kuin vain salitreeni? Juoksu, hyppynarulla hyppelyä tms?

Vierailija
33/35 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako mikään muu liikunta perseen pyöreyden saamiseen kuin vain salitreeni? Juoksu, hyppynarulla hyppelyä tms?

Kaikilla kilpauimareilla on tosiaan huono perse...

Vierailija
34/35 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyllä paranee. Oikea ajoasento ja tehokasta polkemista. 

Vierailija
35/35 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notko selkä luonnostaan, niin peppu nousee ylemmäs ja näyttää terhakammalta ja pyöreämmältä kuin mitä oikeasti on. :D aina olen kuullut kuinka mulla on niin hyvä pylly. Vähän kyllä pelottaa että vanhemmiten voi notko selkä aiheuttaakin sitten jotain selkäongelmia, mutta tähän ikään mennessä ei ole onneksi vielä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän