Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein aviomiehesi ei tule baarireissun jälkeen kotiin

Vierailija
08.01.2012 |

vaan jää kaverin sohvalle nukkumaan? Meillä näin käy ehkä kerran kaksi puolessa vuodessa

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 15 vuotta

Vierailija
42/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu, tiedän että oli sillä miespuolisella kaverilla koska soitin ja se kaveri vastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ei, kun haluatte sen miehenne kännissä kotiin kolistelemaan ja aamulla haluatte katsella krapulaista. Mä toivon JOKA KERTA että menis johonkkin muualle yöks, ettei mun tarvi yöllä herätä sen takia eikä aamulla katella sen krapulaa, mutta jos se nukkuu muualla, se dokaa seuraavankin päivän, ja sitten tulee kyllä illalla/yöllä kännissä kotiin. Tokan päivän krapula ei ihme kylllä ole yhtä vaikee kun ensimmäisen aamun.

Vierailija
44/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen näitä Ei ole koskaan ollut baarireissulla ilman mua -vastauksia. Miksi ei? Minä ainakin käyn mielelläni silloin tällöin kavereideni kanssa ulkona ja suon saman miehelleni. Meillä on hieman erilainen maku ravintoloiden suhteen ja muutenkin on kiva viettää iltoja ihan erikseenkin välillä. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta ja sitä yhteistäkin tekemistä on riittämiinsä. Kotona voidaan juoda pari viinilasillista yhdessä ja tuntuisi vähän hölmöltäkin mennä yhdessä baariin vain parille viinilasilliselle, mutta se taas on kiva tapa tavata ystäviä.

Vierailija
45/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä lapsia? ilmeisesti ei, kun haluatte sen miehenne kännissä kotiin kolistelemaan ja aamulla haluatte katsella krapulaista.

Mieheni ei kännissä kolistele sen enempää kuin muutenkaan. Eikä se krapulainen mies ole aamulla sen häiritsevämpi kuin yleensäkään. Onpahan lapselle opetuksena mitä käy kun juo liikaa alkoholia. Ei asiaa meillä kaunistella mitenkään. Onneksi mies tulee kännissä kotiin yleensä vain pikkujoulujen jälkeen.

Vierailija
46/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan on aina tullut jos on kotikaupungissa.Itse olen myös aina tullut=)Toki käy keran vuodessa tuossa 100km päässä mökillä kavereitten kanssa,siloin ei tule kotiin=)

Vierailija
47/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kummallakaan tapana lähteä yksin baariin eikä istuta kavereitten luona kuin yhdessä. Amuun asti ei koskaan. Ja miksi ei? Koska meitä ei kiinnosta. Molemmat olemme sinkkuna tehneet sitä riittävästi, enää se ei vain nappaa. Nukumme mieluiten kotona emmekä tykkää riekkua aamuyölle. Jos käymme ulkona muuta kuin syömässä, niin kahdestaan pubissa.

Vierailija
48/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidentoista vuoden yhdessäolon aikana. Tietää, että menisin huolesta sekaisin. Mä en ikinä nuku kunnolla ennen kuin mies on kotiutunut ja mies tietää sen. Käy ulkona ehkä n. 4 kertaa vuodessa ja alkaa ilmeisesti tulla vanhaksi, koska viimeisen parin vuoden sisällä ei ole kertaakaan viipynyt tappiin saakka... ;)

Vierailija
49/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tekisi noin, se olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta. Meillä tullaan kyllä kotiin yöksi, ihan kumpikin. Ja ei, en ole mikään pirttihirmu vaan mieheni saa vapaasti käydä baareissa, ja käykin useammin kuin minä mutta yöksi tullaan kotiin.

Vierailija
50/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapahtunut muutaman kuukauden sisällä kolme kertaa. En epäile pettämisestä, selitykset ovat aina olleet helposti tarkistettavissa ja paikkansa pitäviä. En nyt riemusta ole kiljunut, kun munkaan mielestä ei mitään nelikymppisen miehen käytöstä, mutta ei mikään maailmanloppukaan. Me asumme 20 kilometrin päässä kaupungista ja yhden kerran oli keskustassa asuvan alkoholistikaverinsa luona yöjatkoilla, toisen kerran jäi bändin treenikämppään naapurimme kanssa, kun ei saanut taksia ja kolmannen kerran oli Espoossa järjestetyillä jättijatkoilla, joissa useampikin tyyppi oli aamuun asti.

Etkä sä edes tiedä, oliko se siellä, ellet ollut suorastaan näkemässä.

Vierailija
51/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, ihan suhteen alkuaikoina kun emme vielä asuneet yhdessä, mies oli luvannut tulla minun luokseni yöksi mutta kas kas, eipä kuulunut mitään moneen tuntiin. Lopulta selvisi että olikin mennyt baariin ja ihan toiseen kaupunkiin vielä, olin kyllä helvetin loukkaantunut ja vihainen. No, selvisi että miehellä ei ole se kaikkein tervein suhde alkoholiin, mutta tuo käytös on niin paskamaista että en aio sitä enää sietää. Nyt mies juo kotona, jos haluaa juoda. En ala arvailla, missä hän milloinkin on ja missä seurassa. Muistikin tietysti menee eikä edes muistaisi jos olisi pannut jotain toista, hyi helvetti.

Vierailija
52/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättänyt tulematta kotiin- ja silloinkin se kyllä ilmoitti mulle mihin meni (lähtivät baarista sukulaismiehen mökille saunomaan ja jatkamaan biletystä).

Jos jäisi jonnekin reissulle, niin eipä sitten enää tarvitsisi takaisin tullakaan.

Vierailija
53/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, ihan suhteen alkuaikoina kun emme vielä asuneet yhdessä, mies oli luvannut tulla minun luokseni yöksi mutta kas kas, eipä kuulunut mitään moneen tuntiin. Lopulta selvisi että olikin mennyt baariin ja ihan toiseen kaupunkiin vielä, olin kyllä helvetin loukkaantunut ja vihainen. No, selvisi että miehellä ei ole se kaikkein tervein suhde alkoholiin, mutta tuo käytös on niin paskamaista että en aio sitä enää sietää. Nyt mies juo kotona, jos haluaa juoda. En ala arvailla, missä hän milloinkin on ja missä seurassa. Muistikin tietysti menee eikä edes muistaisi jos olisi pannut jotain toista, hyi helvetti.

toinen pysyy kaidalla tiellä vain koska puoliso kyttää, eikä päästä mihinkään ettei vaan pääse hairahtamaan. ??

Minun mies saisi joko itse älytä ettei käytös ole ok ja itse sitä rajoittaa. Tai jos ei ymmärtäisi ja teinihäröily jatkuisi, lähtisi kiertoon.

Vierailija
54/54 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jää niin ilmoittaa kyllä, ettei tarvitse hermoilla.

Viimeksi taisi jäädä viime syksynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme