Kuinka usein aviomiehesi ei tule baarireissun jälkeen kotiin
vaan jää kaverin sohvalle nukkumaan? Meillä näin käy ehkä kerran kaksi puolessa vuodessa
Kommentit (54)
ryyppäämässä liki aamuun asti jonkkun kotona?
Jolloin on ihan järkevää jäädä nukkumaan tai sit vaikkapa sammua sohvalle,
Harva se kerta olen itsekin sinkkuna mennyt jonnekin kaverille jatkoille ja juttelemaan ilman baarin hälinää.
Ja tietenki nse ois ihan sama vaiva tulla kotiin, mutta kun on ensin haluttu mennä juttelemaan sinne kaverille.
Lapset ja mies olisivat kotona ja vaimo jäisi frendeille yöksi baarireissun jälkeen?
Mulla ainakin aina kiire omien murujen luokse, jos nyt ensinnäkään olisin baarissa...
asuu ihan ydinkeskustassa, paraatipaikalla, jolloin sinne voi kävellä!
aina sanoo haluavansa mun viereen, siinä on paras, ja vaikka kuinka kännissä olis niin kotiin tulee!!!
yhdessä oltu 5vuotta kihloissa 3v
Yhdessa 15 vuotta. Olisin hyvin yllattynyt, jos ei tulisi kotiin. Tosin noita "baarireissujakin" on ehka vain 2 puolessa vuodessa.
Toistaiseksi ei koskaan mutta asutaankin keskustassa baarien tykö. Ennemminkin meillä on satunnaisia yövieraita
ja mitalin paikka, jos noin käy. Mutta ei myöskään maailmanloppu.
Ei tosin käy edes baareissa eikä juo. Ei tykkää alkoholin mausta, joten miksi juoda mitään pahaa vain saadakseen pään sekaisin.
Ja kyllä tämä varsin tervettä on, käy keikoilla välillä muttei koskaan jätä ilmoittamatta menoistaan tai tuloistaan etukäteen. Tämä on meistä normaalia ja tervettä luottamusta.
Tulee aina suoraan baarista kotiin.
Mies käy baarissa 1-2 kertaa vuodessa ja kotiin tulee. Ei edes haluaisi muiden sohvalle enkä ole sitä mitenkään kieltänytkään. Yleensä toinen meistä kuskina, jos toinen viihteellä. Säästyy taksirahat, paitsi tietty silloin kun yhdessä mennään :)
jossa hänen hyvä kaverinsa perheineen asuu. Mitäköhän mä sanoisin, ehkä parisen kertaa vuodessa on näitä keikkoja.
Kerran se otti kännipäissään taksin kotiin, ja siitä melkein satasen kuitista yöpöydällä en tosiaan ilahtunut.
eikä tuntuisi järkevältä mennä taksilla jonkun kaverin kotiin, saman tien sitten omaan.
Mutta kerran tänä talvena otettiin kaverin kanssa hotellihuone välttääksemme pikkujouluajan taksijonot ja aamulla kankkunen perheen kanssa. Nukuttiin pitkään ja syötiin hotelliaamiainen, ihanaa! Aion tehdä tuon joskus vielä uudestaankin.
Käyttäytyyköhän kukaan nainen noin? Lapset ja mies olisivat kotona ja vaimo jäisi frendeille yöksi baarireissun jälkeen? Mulla ainakin aina kiire omien murujen luokse, jos nyt ensinnäkään olisin baarissa...
ei ole vielä koskaan lähtenyt kavereiden kanssa baarireissullekkaan... ei ehdi, kun meillä on kaksi pientä lasta.
joskus tekisi noin, se olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta. Meillä tullaan kyllä kotiin yöksi, ihan kumpikin. Ja ei, en ole mikään pirttihirmu vaan mieheni saa vapaasti käydä baareissa, ja käykin useammin kuin minä mutta yöksi tullaan kotiin.
mies jäisi kaverin luo yöksi? Pelkäätkö että olisikin jossain muualla kuin kaverinsa luona? Esim. jonkun naisen luona.
Ja ryyppyreissut voi kestää 3 - 4 päivää ilman että mies ilmoittaa mitään itsestään.
kavereiden kanssa:)
Meillä aina tavataan perheittäin jonkun kotona hyvän ruuan ja juoman merkeissä, baareissa ei ole käyty kuin firman tilaisuuksissa - silloinkin yleensä illallisilla.
on tapahtunut muutaman kuukauden sisällä kolme kertaa. En epäile pettämisestä, selitykset ovat aina olleet helposti tarkistettavissa ja paikkansa pitäviä. En nyt riemusta ole kiljunut, kun munkaan mielestä ei mitään nelikymppisen miehen käytöstä, mutta ei mikään maailmanloppukaan. Me asumme 20 kilometrin päässä kaupungista ja yhden kerran oli keskustassa asuvan alkoholistikaverinsa luona yöjatkoilla, toisen kerran jäi bändin treenikämppään naapurimme kanssa, kun ei saanut taksia ja kolmannen kerran oli Espoossa järjestetyillä jättijatkoilla, joissa useampikin tyyppi oli aamuun asti.
Ihan yhtä pitkä taksijono on sinne kaverille kuin kotiin.