Ex-mies tekee ohareita lasten tapaamisten suhteen, anopista ei mikään paha asia
Lapsi ihan alamaissa, kun isä ties kuinka monennen kerran teki oharit (syynä alkoholi), ei hae lasta sovitusti. viimeksi kuulemma oli niin väsynyt että nukkui 24 t putkeen eikä herännyt edes puhelimen soittoihin. Kiukuttaa, kun mihinkään en voi lähteä tai mitään omia menoja sopia, kun koskaan ei tiedä että tuleeko taas oharit tai ei. Tänään juttelin asiasta anopin kanssa joka vain viittasi asialle kintaallaan, sanoi vain että "nooh, tuo nyt on pientä..."
siis voi helvetti kun en jaksa tota anoppia, onko kenelläkään yhtä raivostuttavaa anoppia? Siis kun kaikessa pitää niin viimeiseen asti olla oman pojan puolella, tekee se sitten mitä tahansa - lapsen tunteista viis.
Kommentit (23)
sanottiin,että isä saa hakea poikaa kun on yhteishuoltajuus. Mutta kun asiat oli sovittu paperille niin ei enää saanut. Minä tyhmänä annan poikaa silloin kun isä haluaa että tuo poika edes näkisi isäänsä. Kaipaa tätä kovin eli ilmeisesti silloi kun näkevät heillä on todella kivaa.
siis ei ole sopimusta vielä siitäkään, että onko yhteis- vai yksinhuoltajuus. Appi kun joskus meuhkasi siitä, että hänen poikansa saa hakea lapsen juuri silloin kun haluaa enkä minä voi sille mitään.
t. ap
esim. poliisia paikalle hakemaan lasta jollei voi näyttää sopimusta ja sen perusteella vaatia poliiseilta sopimuksen täytäntöönpanoa. Näin se vaan menee, mies voi sitten halutessaan hakea tapaamisopimusta lastenvalvojan/tuomioistuimen kautta jollei muuten päästä sopimukseen. Ja sitten mennään sen sopimuksen mukaan, edelleenkään ne poliisit ei tule hakemaan lasta jollei ole sopimukseen kirjattu aika.
Ei kummallakaan vanhemmista ole oikeutta sanella toiselle milloin tapaa lapsia, ei äidillä eikä isällä.
siis ei ole sopimusta vielä siitäkään, että onko yhteis- vai yksinhuoltajuus. Appi kun joskus meuhkasi siitä, että hänen poikansa saa hakea lapsen juuri silloin kun haluaa enkä minä voi sille mitään.
t. ap