Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauheat ovulaatio kivut!!

Vierailija
07.01.2012 |

mikä auttaa? Oon nyt ottanu buranaa ja banadolia, maannut suihkussa, istunut pöntöllä, pitäny vatsalla lämoöpussia, mies hieronu alaselkää. Eikä mikään auta! Ja se alkoi ihan yhtäkkiä. Onko tää enää normaalia. Mulle tehtiin sektio toukokuussa. Nyt on 15 päivä viimesistä kuukautisita. Onko tämä normaalia? Auttaako mikään??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kestää yleensä vain pari tuntia, otan kyllä reippaasti särkylääkettä heti.

Paras apu on tietty ehkäisy, mikä estää ovulaation :)

Vierailija
2/5 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä veikkaili että jospa kivuliailla kerroilla irtoaakin molemmista munasarjoista kerrallaan.

No, ainoa keino silloin kun ei ole särkylääke auttanut ja muutenkin hyvä niksi oviskipuihin on ainakin mulla ollu seksi. Että kokeile "ihan lääkkeeks vaan". Voi olla että kivun takia ei heti hirveesti huvittais, mutta jos sattuu sullakin auttamaan, niin oviskipujen ajan rupee kummasti huvittamaan aamuin-illoin ja vaikka välilläkin, harmi vaan et aina ei ole mies paikkeilla tai tilanne muuten suotuisa moiselle "hoidolle" ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin aikoinaan ( 14 v sitten ) sektio ja ensimmäiset kuukautiset tuli kolmen kuukauden päästä ja sitten muistan ensimmäisen ovulaation, kivut olivat yhtä pahat kuin synnytyskivut, huusin kaksin kerroin käpertyneenä.

Mulle tuli sektion seurauksena tyrä ja se teki ovulaatiosta erittäin kivulloisen. Kivut loppuivat vasta kun sain ehkäisyn, joka vei ovulaation.

Vierailija
4/5 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä veikkaili että jospa kivuliailla kerroilla irtoaakin molemmista munasarjoista kerrallaan.

Mulla on edellisestä oviksesta lähteny raskaus käyntiin, se tästä vielä puuttuis että sieltä oiskin kaksi uutta perheenjäsentä tulossa :D

Vierailija
5/5 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo tuntunu ennen raskautta noi kivut mutta nyt kyllä on ollu 3 kertaa ihan kamalaa. Mullaki alko sektion jälkeen 3kk päästä menkat.. Nyt makaan sohvalla lämpöpussi mahan päällä ja buranaa oon ottanut aika huolella.. Voi kyllä olla että tää johtuu kiinnikkeistäkin kun munmmahaa on leikattu 3 kertaa.. En tiiä.. Mistä senki erottaa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi