Voxra masennukseen?
Onko auttanut ketään?
Bupropioni lisää dopamiinintuotantoa, ja dopamiini aiheuttaa mielihyvän kokemuksia, piristää ja lisää energiaa! Kaipaisin vähän keromuksia kokemuksista, millaiset sivuvaikutukset?
Kommentit (88)
Voiko sitä syödä vuosikaudet? Onko mitään ylärajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vajaat kaksi viikkoa Voxraa syöty. Yhä vielä on huimausta ja omituista epätodellista oloa. En nuku oikeastaan lainkaan. Ahdistus on lisääntynyt ja ekan viikon itkin melkein koko ajan. Sais alkaa vaikuttamaan jo pian! Mutta lääkärikin sanoui, että siinä voi mennä useampi viikko :(
Ruoka ei myöskään maistu. Pakolla syön vähän leipää.
Ilman ruokaa pärjää hyvin joo, mutta se verensokerien lasku on sitten eri asia. Löytyisipä kapseleita jotka turpoaisivat vatsassa antaen kaiken tarvitsevan ravinnon plus elektrolyytit.
Aloitin uudelleen muutaman kuukauden taon jälkeen joita nyt kaksi päivää maistellut. Töissä ei ahdista sosiaaliset tilanteet lainkaan samalla tavoin kuin ilman pilsua ja olen eri tavoin virkeä. Ruokahalu laskee, jonka toki koen tarpeelliseksi ylipainolleni, sillä syömättä menee tunteja, jonka minus puoli on verensokerin lasku ja se "heikotus". Olisipa kapseleita jotka turpoaisivat vatsassa antaen kaikki tarvitsevan ravinnon plus elektrolyytit, sillä ne sitoisi nestettäkin kehoon tiukemmin.
Tänään otin eräänlaisen kofeiinipillerin ja sehän toimikin ihan eritavalla, tuli sisäistä vapinaa ja sitä oli eri energinen olo ilman nihkeätä ahdistusta joka minulle kahvista tulee, vaan olo on enemmän kontrolloitavissa.
Kokeilen lääkettä nyt ainakin kuukaude ja kuulostelen oloja.
Aiheutti mulle pahoja epilepsiakohtauksia, muuten hyvä.
Mulla alkoi tinnitus lääkkeen lopetuksen jälkeen heti ja on kestänyt nyt yli 4 kuukautta. Pikkusen alkaa väsyttää tämä.
Näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajaat kaksi viikkoa Voxraa syöty. Yhä vielä on huimausta ja omituista epätodellista oloa. En nuku oikeastaan lainkaan. Ahdistus on lisääntynyt ja ekan viikon itkin melkein koko ajan. Sais alkaa vaikuttamaan jo pian! Mutta lääkärikin sanoui, että siinä voi mennä useampi viikko :(
Ruoka ei myöskään maistu. Pakolla syön vähän leipää.Ilman ruokaa pärjää hyvin joo, mutta se verensokerien lasku on sitten eri asia. Löytyisipä kapseleita jotka turpoaisivat vatsassa antaen kaiken tarvitsevan ravinnon plus elektrolyytit.
no ei ne terveillä laske, ei tartte stressata tosta .
Syö sillonku voi syyä, muutama kk menee helposti hyvinki vähällä ravinnolla kunhan saa nestettä tarpeeksi,
Päälle viikko syöty voxraa. Alku oireet ehkä jo hieman väistyneet, olen ollut aivan raivopäinen ja itkuinen. Nyt jo parempana. Panettaa vaan saakelisti, joka ottaa päähän kun ei ole poikakaveria enkä mitään yhden illan juttuja harrasta. Mutta pian varmaan pakko.
Ei piristä, ei huimaa, ei yökötä, ei tinnitä, ei masenna, ei vie ruokahalua ei mitään muuta huomannut elossani kuin se että seksiä haluan enemmän. Ja se ei käy miehelle.