Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä viipyy se luvattu hyvänolon tunne, jonka pitäisi tulla liikunnan jälkeen?

Vierailija
07.01.2012 |

Pah, lopetan kohta liikunnan tyystin, jos sitä ei ala kuulumaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät sitä koskaan koe.

Vierailija
2/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla aika rajua että tulee välittömästi sen jälkeen nautinnollinen olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät sitä koskaan koe.

ja lupaillaan. Ihan puppua moiset puheet.

Vierailija
4/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla aika rajua että tulee välittömästi sen jälkeen nautinnollinen olo

Vierailija
5/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu ja vituttaa, siinä mun päälimmäiset tuntemukset liikunnan jälkeen (ja aikana) koko elämän ajalta.

Vierailija
6/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule kuin juoksusta. Ja silloinkin pitää jaksaa riittävän kauan.

Vierailija
7/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä, jotka sen kokevat, ja sitten hehkuttavat asiaa, kun eivät tiedä, että kaikille ei tule samanlaista oloa.

Itse liikun kai suositusten mukaan, mutta vain pakon edessä, koska muuten paino nousisi, mutta ei siitä mitään hyvää oloa saa irti.

Vierailija
8/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mahtava olo kesällä juoksun jälkeen (sykkeet loppuvedossa 180) ja terassilla auringossa olut päälle...aaahhh!!!

Vierailija
9/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kunnon pitää olla sitä luokkaa, että oikeasti pystyy revittämään. Ei niin, että sykkeet on katossa jo minuutin hölkän tai polkemisen jälkeen. Ainakin itselläni homma menee niin, että alkuun lämmittelen parikymmentä minuuttia, sitten rykäisen kunnon sykehuiput puolituntia ja sen jälkeen taas jäähdytellen kymmenen minsaa. Kyllä tuntuu hyvältä :)

Vierailija
10/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysillä pitkään ja sitten se tulee. Se ei ole huonokuntoisten riemu vaan todellisten urheilijoiden.

Vierailija
11/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mahtava olo kesällä juoksun jälkeen (sykkeet loppuvedossa 180) ja terassilla auringossa olut päälle...aaahhh!!!

aurinkoisella terassilla ;)Ahh...

No joo, tulee mulel kyllä hyvä olo kunnon salitreeneistä ja hirveä himo seuraavaan kertaan tekemään enemmän/isommilla panoilla jne.

Vierailija
12/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä pakkasilla posket jäätyvät. Reippaan liikunnan jälkeen väsyttää ihan sairaasti eikä jaksa loppuiltana tehdä mitään järkevää. Särkyjä on ja kolotuksia.

Mutta ehkä te endorfiinihypettäjät olette jotain pari-kolmekymppisiä perusterveitä ihmisiä.

Vierailija
13/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari-kolme kertaa viikossa, eikä mistään endorfiineista ollut tietoakaan.

Vierailija
14/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulkaa harrastanut yhtäjaksoisesti viisi tuntia reipasta urheilua putkeen pari-kolme kertaa viikossa, eikä mistään endorfiineista ollut tietoakaan.

Ja millaisilla sykkeillä?

Vierailija
15/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulkaa harrastanut yhtäjaksoisesti viisi tuntia reipasta urheilua putkeen pari-kolme kertaa viikossa, eikä mistään endorfiineista ollut tietoakaan.

Mitä tämä sinun reipas urheilu piti sisällään? Ja millaisilla sykkeillä?

sykkeistä ei harmainta hajua

Vierailija
16/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

astmaatikko ja selkävaivainen.Särkyjen ja kovien kolotusten kanssa on eletty. Juoksen säännöllisesti ja jo puolisen tuntia juoksua saa endorfiinit liikeelle ja sen jälkeenhän sitten jaksaa vaikka kuinka. Onneksi juoksu pitää vaivani kurissa.

näillä pakkasilla posket jäätyvät. Reippaan liikunnan jälkeen väsyttää ihan sairaasti eikä jaksa loppuiltana tehdä mitään järkevää. Särkyjä on ja kolotuksia. Mutta ehkä te endorfiinihypettäjät olette jotain pari-kolmekymppisiä perusterveitä ihmisiä.