Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovuin posliinista, vaikka se on mun

Vierailija
06.01.2012 |

mielestä kiva ja kaunis asia, toisin kuin nykyinen majavani ;( Mulla vaan sattuu ikävä kyllä olemaan tosi voimakas karvan kasvu siellä. Toisin on valitettavasti tukassani, joka on ohut rasvoittuva liuhuletti. Posliinia ei jaksa ylläpitää, kun pitäis olla raakkaamassa pari kertaa viikossa vähintään, eikä jaksa semmoista miettiä esim. iltaisin töiden jälkeen enää. Olen siis keski-ikäinen nainen. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian raskas ja rankka elämä, että jaksaisin jotain posliinia vielä suorittaa itselleni. Siistin vähän silloin tällöin ja se riittää.

Vierailija
2/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos elämässä on muuta, joka vie ajan.

Ja suotavaa olisi mun mielestä muutenkin se, että elämässä olisi niin paljon kaikkea muuta tärkeämpää ja mielenkiintoisempaa, ettei ehtisi AJATELLAKAAN mokomaa typerää alapään paljaaksi sheivaamista :D

t. 30 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kovin tuuhea karvoitus, niin kyllä ne karvat haisee kun keräävät pissan hajua ja muuta. Jos ei ole pehkonen kovin tuuhea, niin ei kai siinä sitten mitään. Noita mielipidepalstoja lukeneena olen ymmärtänyt, että luonnollisempi suuntaus on nyt tullut. Moni sanoo, että ajettu alapää muistuttaa kalkkunaa tai broileria :D Itse tykkäsin kyllä siitä posliinista, mutta kuten sanottu, elämässä on tärkeämpääkin mietittävää kuin joku puska alapäässä ;)

Ap