Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää leikkihuoneeseen isoja kuutioita, joista voi kasata vaikka majan?

Vierailija
06.01.2012 |

Siis sellaisia vaikkapuolimetrisiä eri muotoisia rakennuspalikoita jättikoossa. Pehmomateriaalista olen nähnyt sellaisia, samaa kuin painimatto, mutta eri muodossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://viewer.zmags.com/publication/245753a3#/245753a3/766

Ja hinnat taitaa kaiken lisälsi olla alvittomia! Lekolar / Printel on puljun nimi.

Vierailija
2/8 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon päiväkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.on24.fi/child/kalusteet_sisustus/sangyt_sohvat/14607

Yksittäin kohtuuhintainen, mutta aika monta noitakin tarttis, että saa jotain majaa aikaan.

Vaahtomuovi on kallista, en kyllä tajua miksi, mutta mun mielestä esim. vaahtomuovipatjan on ihan sika kalliita ottaen huomioon kuinka yksinkertainen tuote on kyseessä.

Vierailija
4/8 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Salsalesin olin löytänyt itsekin, mutta siellä kuutiot oli melko pieniä, 25 cm. Noissa teidän linkeissä ja vinkeissä oli isompia, Tevellasta ikävä kyllä ei myydä yksityisille ostajille.

Ja onhan noi kalliita. Mutta eipä sitä huonetta ilmaiseksi kalustaisi, vaikka sen kalustaisi makkariksi.

Vierailija
5/8 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etolasta vaahtomuovia,parhaassa tapauksessa jämäpaloja,ja tee itse! Vähän kuumaliimaa,ja sit päällystät esim.halvalla kernillä.

Vierailija
6/8 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etolasta vaahtomuovia,parhaassa tapauksessa jämäpaloja,ja tee itse! Vähän kuumaliimaa,ja sit päällystät esim.halvalla kernillä.

jos olen käsittänyt jotenkin väärin: Mun piti kans tehdä noin, mutkun Etolan vaahtomuovilla oli selvästi isompi kuutiohinta, kuin esim. jyskin tarjouspatjalla, jäi homma toteuttamatta. Eikä tuo tarjouspatjakaan halpa ole.

Vierailija
7/8 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne jämäpalat onkin aika edullisia,vaahtomuovi neliötavarana on melko kallista. Mitäs jos päällystäisi pahvilaatikon ensin vaahtomuovilla ja sit kernillä? Tai muovilaatikon,niin on kestävämpi.

Vierailija
8/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos riittäisi aikaa ja energiaa sellaiseen. Mutta tässä kolmen lapsen + talonrakennuksen + töiden yhdistelmässä kelpaa nuo valmiit ratkaisut oikein hyvin! :-)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme