laadukas silmämeikinpuhdistusaine? joka ei takuulla kuivata???
Kommentit (8)
Ei kuivata eikä jätä rasvaiseksi ihoa jos huuhtelee lämpimällä vedellä. Halpaa myös ja riittoisaa.
silmämeikinpoistovesi ihan parasta. Mutta lähes yhtä hyvä ja toimiva konsti on poistaa meikit Aqualan L- perusvoiteella!
Erisan puhdistusgeeli (koko kasvoille)
on hyvä, poistaa myös vedenkestävän silmämeikin, on hellävarainen eikä kuivata. Marketeista saa.
Toinen ääni Erisanin puhdistusvoiteelle. En asu Suomessa, mutta tuotan sitä tuttujen kautta tänne, en ole samanveroista löytänyt edes 10 kertaa kalliimpien merkkituotteiden joukosta.
Siellä on kaksi erilaista, toinen on vesiliukoiselle meikille ja se ei kuivata eikä ole rasvainen (!) vaan ihanan raikas, kirvelemätön puhdistusliuos jolla saa rajaukset siististi pois. Sitten on se jolla saa vedenkestävät meikit pois, ja sekään ei ole rasvainen tai jätä sellaita inhaa kelmua, mutta tuo eka on mun suosikki
on hyvä, poistaa myös vedenkestävän silmämeikin, on hellävarainen eikä kuivata. Marketeista saa.
nimeä en muista mutta kaksivärinen aine (sininen-kirkas), joka sekoitetaan. Ei varmasti kuivata ja poistaa minkä vaan tökötin silmistä. Oon käyttänyt tätä forever ja mulla kuiva atooppinen iho