E-pillereiden hintoja
Kommentit (47)
Kaikkiin muihin ehkäisymenetelmiin? Mitäs ne ehkäisyrenkaan kustannukset olikaan?
hiukan alle 40 ekee, oisko 38,90 3kk:n paketti
Lääkärikäynti ykstyisellä (ei jaksettu jonottaa kunnalliseen) 62,50€. Sieltä lähete kunnalliseen, jossa operaation poliklinikkamaksu 27,40€. Ehkäisyn kesto: loppuelämä, joten ei ihmisille, jotka eivät ole 100% varmoja, etteivät koskaan missään tilanteessa halua enää lapsia.
Micronor. Täällä Englannissa e-pillerit saa maksutta.
Yazit muistaakseni 37 € kolme kuukautta. Pirun kalliit
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:53"]Yazit muistaakseni 37 € kolme kuukautta. Pirun kalliit
[/quote]
Stefaminelle on vähän halvempi rinnakkaislääke, YTHS:llä lääkäri itse otti asian esille, ennen häntä kukaan ei ollut asiasta minulle maininnut.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:45"]
Paljon yazit?
[/quote]
Jotain 40 e 3 kk.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:53"]Yazit muistaakseni 37 € kolme kuukautta. Pirun kalliit
[/quote]ğ
Herranjumala, miten minulla opiskelijana on varaa noihin...nyt menossa puolen vuoden ilmaiset liuskat, kohta loppuu:(
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:53"]Yazit muistaakseni 37 € kolme kuukautta. Pirun kalliit
[/quote]ğ
Herranjumala, miten minulla opiskelijana on varaa noihin...nyt menossa puolen vuoden ilmaiset liuskat, kohta loppuu:(
[/quote]
Laita mies maksamaan ;)
t. Evraa käyttävä opiskelija
Entä jos mieskin köyhä opiskelija ?
eli ylös!