sekottaako muut spermaa ja ovislimoja??????b
Sori tällainen tosi tökerö kysymys... mutta keltäpäs minä muuten tätä kysyisin ellen teiltä kanssasisaret :) olen ollut vähän hämilläni noiden ovislimojen kanssa.. ku tuntuu että niitä tulee alvariinsa. Näyttääkö sperma samanlaiselta? Ja kuinka monta päivää seksin jälkeen sitä oikeen valuu ulos?? Ja kuinka monta päivää ennen ovista noi limat oikeen pitäs ilmaantua?
Gia -maailmassa monta on ihmeellistä asiaa....
Kommentit (4)
Sekoittaako mitä? Ovislimoja? Minä olen aivan pihalla näiden juttujen kanssa:) Itsellä vasta haaveissa koko vauva-touhu, mies ei vielä haluaisi lasta tähän tilanteeseen...
Sperma ei liene ainakaan venyvää niinkuin ovislima otollisimpaan aikaan on, joten joten sen suhteen voi aika nopsaankin oppia erottamaan ne toisistaan.
Tässä linkki sivustoon jossa selostettu hyvin noista limoista!
http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm
Tärppionnea!
Olen huomannut myös, että kyllä ne sekaisin menee. Sperma on ehkä (oi näitä ihania eritejuttuja...) hyytyneempää tavaraa kuin ovislima. Jälkimmäisiä tosin en ole useinkaan bongannut. :D
Juuri silloin limapäivinä tulee ylensä puuhasteltua. Tietysti siemennestettä tulee sisältä vielä seuraavanakin päivänä. Yritä siinä sitten päätellä, jokohan limat ovat loppuneet.