No nyt se Arhinmäki on ottanut kissantappaja Teemu Mäen mukaan kampanjaansa!
Kommentit (66)
Tiedän kyllä, että Mäki saa apurahoja verovaroista, mutta valitettavasti en voi vaikuttaa siihen kuinka veroeuroni käytetään. Paitsi niin, etten äänestä poliitikkoja jotka tukevat Mäkeä. Enkä käy museoissa, jotka ovat hankkineet Mäen teoksia kokoelmiinsa.
koska Mäen suurin tukija taitaa olla sekä välillisesti että suoraan Suomen valtio, eli sinä ja minä.
Laitoksia jos haluaa miettiä, niin ehkä Taideteollinen Korkeakoulu jonka professuuri muodostaa elannon selkärangan.
Mutta myös Kuvataideakatemia, Opetus- ja kulttuuriministeriö, Veikkaus, Nykytaiteen museo Kiasma,Suomen Taiteilijaseura ja lukuisa määrä yksityisiä ja julkisia säätiöitä.Mikäli siis haluat boikotoida Mäkeä tukevia laitoksia, joudut lopulta boikotoimaan itseäsi, naapureitasi ja sukulaisiasikin.
Minulla on kuitenkin täysi oikeus boikotoida Mäen taidetta ja kaikkia häntä tukevia laitoksia niin halutessani.
Minua oksettaa koko Mäen "taiteellinen" teko, siis sekä se kissan kiduttaminen että raadon päälle runkkaaminen. Ei vain sovi minun ajatusmaailmaani moinen. En ole Pena-kulta lynkkaamassa, steriloimassa tai kivittämässä ketään, joten voit purkaa olkiukkosi.Minulla on kuitenkin täysi oikeus boikotoida Mäen taidetta ja kaikkia häntä tukevia laitoksia niin halutessani. Näin osoitan, etten hyväksy eläinrääkkäystä ja eläimen ruumiin häpäisemistä taiteen nimissä. Ja voisin myös väittää, että Mäen teoksesta on aiheutunut todellista haittaakin, koska hänelle siitä langetettiin myös eläinrääkkäystuomio. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon pahaa mieltä se on aiheuttanut meissä kukkahattutädeissä :D
Niin, no lähinnä olen koko ajan viitannut viestiin, johon alunperin vastasin, jossa vaadittiin osoitetietoja julki, että 20 vuotta nyrkkiä taskussa puristanut kansanosa pääsisi vähän jakamaan oikeutta.
Sinällään olen ihan samaa mieltä, että kissan tappaminen oli hyvin epämielyttävä ja rikollinen teko, mutta se että tämä kuuluisa runkkaaminen olisi jotenkin tehnyt siitä vielä pahemman on jotenkin aika hassun kuuloinen ajatus, semminkin kuin mietitään hiukan yleisemmin millä tavalla joitain eläimiä on lupa kohdella.
Jotenkin kuvaava esimerkki on juuri tämä "virkistyskalastus", jossa tosiaan oman "huvin" vuoksi kiskotaan koukulla kaloja rannalle ja tapetaan. Jokainen voi sitten miettiä mikä on "hyväksyttävin" motiivi eläimen kiduttamiselle. Onko se oma huvi, runkkaus, taiteen tekeminen vai mikä vain. Itse en tälläisiä arvostelmia osaa tehdä, joten keskityn ensisijaisesti itse tekoon.
Kala on hyvää ruokaa, siittä tykkää sekä meidän perhe että kissat.
Itse tykkään enempi kissapaistista. Täytyykin muistaa laittaa koukut vireeseen.
Jep, niihän se on että kun alueelle tulee uusi kiinalainen tai kepab-pizzeria niin kulkukissat ja koirat jostain kumman syystä häviää katukuvasta muutamassa viikossa...
Mistä tulikin mieleen että täytyy käydä Ahdmedin Kebabkioskilla hakemassa iskenderi ;)
Itse tykkään enempi kissapaistista. Täytyykin muistaa laittaa koukut vireeseen.
koska Mäen suurin tukija taitaa olla sekä välillisesti että suoraan Suomen valtio, eli sinä ja minä.
Laitoksia jos haluaa miettiä, niin ehkä Taideteollinen Korkeakoulu jonka professuuri muodostaa elannon selkärangan.
Mutta myös Kuvataideakatemia, Opetus- ja kulttuuriministeriö, Veikkaus, Nykytaiteen museo Kiasma,Suomen Taiteilijaseura ja lukuisa määrä yksityisiä ja julkisia säätiöitä.
Mikäli siis haluat boikotoida Mäkeä tukevia laitoksia, joudut lopulta boikotoimaan itseäsi, naapureitasi ja sukulaisiasikin.
[/quote]
Minulla on kuitenkin täysi oikeus boikotoida Mäen taidetta ja kaikkia häntä tukevia laitoksia niin halutessani.
[/quote]