Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikuntaa inhonneet! Minkä lajin löysitte lopulta lempilajiksenne?

Vierailija
05.01.2012 |

Kysymys siis niille, jotka eivät aiemmin ole tykäänneet liikunnasta missään muodossa ja ovat jossain veiheessa kuitenkin tykästyneet johonkin liikuntamuotoon.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina ollut jotenkin massava, leveäharteinen ja siihen päälle vielä hiukkasen kömpelökin. En mä pärjää missään peppujumpassa, siis henkisesti, kun olen aina isoin ja kömpelöin. Saan traumoja jos mun edessä hyppii satakunta jumppabarbia ja sitten olen minä siellä takarivissä mokailemassa. Mä vaan näen jumppatilanteet nimenomaan ryhmätilanteina, joissa rankataan jonkinlainen paremmuusjärjestys, vaikka järjellä ajateltuna tajuan ettei se niin mene, vaan kaikki on siellä ihan itsensä vuoksi, ja ettei peruskoulun jumppatunneilla pitäis olla mitään tekemistä aikuisten liikuntaharrastusten kanssa. Mut minkäs teet, mun itsetunto on tässä asiassa huono.

Vierailija
22/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jotkut liikkeet muistuttaakin koulun jumppatuntia niin sitä rentoutumista ei koskaan tehty jumpassa.

hyötyliikunnasta tykkään myös, ennen kävelin mutta nyt mieluummin pyörällä kun välimatkat töihin ja kauppaan pitempiä. Siihen kyllä totuin jo lapsena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastuksesta se sitten lähti. SillÄ aloitin ensin krt/vko, sitten 2 krt/vko. Joskus tuli lähdettyä kävelyllekin, kun liikkuminen ei ollut enää niin raskasta. Yhtäkkiä huomasin laihtuneeni lähes 15 kiloa.

Nykyään, 8 vuotta myöhemmin olen himoliikkuja. Ratsastan edelleen, juoksen, käyn pumpissa, stepissä, balancessa, kävelyllä, hiidän, uin... Olo on loistava, paino normaali enkä haluaisi mistään hinnasta takaisin sohvaperunaitseäni :)

Vierailija
24/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin monipuolinen liikunnanopettaja, joka haukkui minut muutaman kerran kaikkien oppilaiden edessä, että en edelleenkään nauti mistään liikunnasta muiden ihmisten ollessa paikalla. Liikuntatunneilla käytiin läpi kaikki mahdolliset pallopelit, voimistelumuodot sekä tanssit samoin kuin taviurheilulajit, uinnit ja muut. Onneksi sentään olen luonnostani hoikka, joten olen huonokuntoisenakin hoikka.

Sienestäminen ja marjastaminen metsässä sopisivat minulle, mutta ne ovat kausilajeja. Sitä paitsi asun nykyään Helsingin keskustassa eikä ole mökkiä edes sukulaisilla.

Vierailija
25/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt kävelystä ja sitä harrastan yhä melko säännöllisesti. Sillä pitää yllä riittävän peruskunnon, eikä muuta tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi