Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina käyttänyt vääränkokoisia rintaliivejä ;-)

Vierailija
05.01.2012 |

Olen pienirintainen, ja taulukot antavat kooksi 80-85 A. Olen ostanut tämän mukaan rintsikat, joskus ehkä ostanut B-kupin rintsikat.

Kävin nyt Evelace-alusvaatekutsuilla ja yllätyin, kun sopivimmat rintsikat olivat kokoa 75D!

Minulla on leveä rintalasta ja myyjä sanoi, että rinta on pieni, mutta laajalla alalla, joten tarvitsen isomman kuppikoon. Tuo koko tuntui aivan mahtavalta päällä!

Toinen asia, mitä en tiennyt on, että tuo 75D vastaa kokoa 80C tai 85B. Eli kuppi on noissa kolmessa samankokoinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taitaa olla sama juttu, nyt ostin 70D ja tuntuu että vieläkin painaa rintarauhasen kudosta jotenkin se kaarituki, on kans jotenkin laajalti sitä tissiä vaikka ei mitkään hinkit ole...

mulla ympärysmitta mitattuna rintojen alta 75 ja päältä 92

Vierailija
2/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päältä 92, eli tosi pienet rinnat mulla on. Mutta tosiaan myyjä puki rintsikat myös eritavalla päälle, käski vetää rinnan sieltä sivuilta (minne se leviää) siihen kuppiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siellä kupissa? :D kiskaisin just hinkit järjestykseen (ja sitten vasta mietin näkeekö tuolta vastapäisestä toimistosta kadun toiselta puolen tähän toimistoon kuinka hyvin)

t. se 70D

Vierailija
4/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu tullut muutama vuosi sitten havaittua. Minulla on littanat mutta laajat rinnat, ja olin käyttänyt aina kokoa 75 B. Myöhemmin ammattimyyjän avustuksella parempia alusvaatteita ostaessani kookseni selvisikin 75 D ja siihen loppui tissiliivien aiheuttamat epämukavuudentunteet.

Vierailija
5/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siellä kupissa? :D kiskaisin just hinkit järjestykseen (ja sitten vasta mietin näkeekö tuolta vastapäisestä toimistosta kadun toiselta puolen tähän toimistoon kuinka hyvin) t. se 70D

tissi kupissa siis ;-) kun on tarpeeksi tiukka tuo ympärysmitta. Nyt on just päällä rintsikat kokoa 80 B ja vaikka nämä oli ennen mun lempirintsikat, huomaan nyt, että rinnanympärys on liian väljä ja kuppi peittää tissin hädintuskin nänniin asti ;-)

Vierailija
6/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan yrittää hommata jostain 70E tai 70DD -kokoiset, kun nää D-kupit tuntuu jotenkin ahtaalta :)

hitsi kun tota tissiä piisaa melkein selän puolelle asti :D

t. 70D

Vierailija
7/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan yrittää hommata jostain 70E tai 70DD -kokoiset, kun nää D-kupit tuntuu jotenkin ahtaalta :)

hitsi kun tota tissiä piisaa melkein selän puolelle asti :D

t. 70D

Niitä on sitten kiva aina aamuisin keräillä kasaan etupuolelle. Ja kuppikoko on vähintään se D, jollain laskurilla tuli F, mutta näillä liiveillä nyt mennään, mihin saan nuo jotenkin tungettua :)

Vierailija
8/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan yrittää hommata jostain 70E tai 70DD -kokoiset, kun nää D-kupit tuntuu jotenkin ahtaalta :) hitsi kun tota tissiä piisaa melkein selän puolelle asti :D t. 70D

Oikeastaan meillä pikkurintaisilla onkin ihan jättitissit!

Vierailija
9/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella että toi vatsaröllykkäkin on jotenkin sitä tissin jatkumoa alaspäin...

t. 70D

:)))

Vierailija
10/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella että toi vatsaröllykkäkin on jotenkin sitä tissin jatkumoa alaspäin...

t. 70D

:)))

Huomasin juuri, että mun ongelmahan on se, että tarvitsen rintaliivit, joissa on neljä kuppia kaksi vierekkäin ylhäällä (c-kuppi) ja niiden alla kaksi päällekkäistä l-kuppia ylä- ja ala-vatsa rinnoille. Upeaa olla näin uhkea ja rintava;)

Vierailija
11/11 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella että toi vatsaröllykkäkin on jotenkin sitä tissin jatkumoa alaspäin... t. 70D :)))

Huomasin juuri, että mun ongelmahan on se, että tarvitsen rintaliivit, joissa on neljä kuppia kaksi vierekkäin ylhäällä (c-kuppi) ja niiden alla kaksi päällekkäistä l-kuppia ylä- ja ala-vatsa rinnoille. Upeaa olla näin uhkea ja rintava;)

Ja minäkin tarvitsen siis vielä isomman kuppikoon tuolle vatsalleni kuin näille littanarinnoilleni ;-) Eli vatsa saa varmaan sitten F-kupin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi