Haluaisin, että oma mieheni jäisi kiinni pettämisestä. ov
Kuulostaa hirveältä ja sitä kai onkin, mutta kun luen av-palstan mieheni petti minua- ketjuja, tulen jotenkin surullisen kateelliseksi.
Oma avioliittoni on äärimmäisen toimiva, lapsia on monta ja mies on hyvä niin lapsille kuin minullekin, arki pelaa, emmekä riitele koskaan..
Mutta..=(
Vaikea myöntää tämä edes itselleen, mutta minua helpottaisi jos mies pettäisi ja saisin syyn suuttua ja erota.
Vielä parempi olisi jos mies pettäisi ja jättäisi, jolloin jäisin "rehellisesti" yksin lasten kanssa.
Tunnen olevani kuin ansassa. Kaikki on tosiaankin hyvin lukuunottamatta sitä, ettei meillä ole enää ei henkistä eikä fyysistä yhteyttä. Olemme toisillemme parhaat kaverit jotka pitävät yhtä tilanteessa kuin tilanteessa..Rakastan miestäni äärettömästi, ystävänä.
Emme ole puhuneet tästä miehen kanssa, mitään ongelmaahan ei ole, muuten kuin omassa päässäni. Enkä voi kuvitella tilannetta, että sanoisin miehelle haluavani erota enkä sitä tuskaa kun tämä kerrottaisiin lapsille.
Minulla ja perheelläni on ja tulee olemaan hyvä elämä ja hyvät puitteet. Paitsi että itse haluaisin jotain muuta..Rakkautta, romantiikkaa, intohimoa, läheisyyttä, vaihtelua, jännitystä..mutta myös sitä turvallisuutta.
Mikä minulla on ja mitä tehdä?
t. 39v nainen, naimisissa 15v, neljä lasta
Kommentit (8)
Olin 15 vuotta sitten vastaavassa tilanteessa. Lähdin sitten menemään, kun en enää pystynyt olemaan. Muutin pois, lapset jäivät asumaan isän kanssa uuteen omakotitaloon, kun en halunnut heitä viedä vuokrayksiöön. Olemme hyvissä väleissä exän kanssa. Minulla oli välissä 7 vuoden intohimoinen rakkaussuhde, joka päättyi miehen pettämiseen, ironista kyllä. Nyt olen ollut naimisissa 4 vuotta ja olen tyytyväinen elämääni.
En vaan jaksanut tuollaista sisar-veli -suhdetta, vaikka kaikki oli hyvin. silloin häpesin lähtöäni, mutta tällä järjellä se oli ainoa vaihtoehto. Onneksi pystyin siihen.
mitä jos ottaisit oman elämäsi ohjat omiin käsiisi ja vastuun omasta elämästäsi. Eli joko menet ja hoidat parisuhteesi kuntoon tai sitten otat erot. Ihan itse, panematta ketään muuta vastuuseen hommasta.
En oikeasti ihmettele, että tuommoisella läämyllä ei suhde oikein toimi. Kuka aikuinen nainen oikeasti odottaa, että joku toinen vastaan hänen onnestaan, romatiikastaan, intohimostaan läheisyydestään , vaihtelustaa ja tiest mistä? Käyttäydyt kuin huonoissa teinien kioskikirjanovelleissa tai jossain twilightissa. Ole nyt NAINEN, hyvä ihminen, ja ota vatuusi. Lopeta vauvailu!
mitä jos ottaisit oman elämäsi ohjat omiin käsiisi ja vastuun omasta elämästäsi. Eli joko menet ja hoidat parisuhteesi kuntoon tai sitten otat erot. Ihan itse, panematta ketään muuta vastuuseen hommasta. En oikeasti ihmettele, että tuommoisella läämyllä ei suhde oikein toimi. Kuka aikuinen nainen oikeasti odottaa, että joku toinen vastaan hänen onnestaan, romatiikastaan, intohimostaan läheisyydestään , vaihtelustaa ja tiest mistä? Käyttäydyt kuin huonoissa teinien kioskikirjanovelleissa tai jossain twilightissa. Ole nyt NAINEN, hyvä ihminen, ja ota vatuusi. Lopeta vauvailu!
Jos olisin vastuuntunnoton, olisin tehnyt vaikka sun mitä kyselemättä keltään mitään.
Tunnen valtavaa vastuuta perheestäni, haluan lasteni ja mieheni olevan onnellinen..ja itseni myös. Pyöritän tätä perhettä, hoidan ja muistan kaiken..
En vauvaile vaan olen neljän lapsen aikuinen äiti, joka ei voi noin vain miettiä itseään ja lähteä, en vain voi..Siksi tämä onkin niin vaikeaa..=(
t. ap
parisuhdeterapiaa tai jotain vastaavaa. Puolisoon voi rakastua uudelleen vaikka kuinka monta kertaa! Suhteen eteen joutuu kuitenkin myös näkemään vaivaa, eikä mikään suhde säily intohimoisena jos siihen ei yhtään panosta.
ihmisen täytyy löytää onni itsestään. Ja tehdä itse töitä asioiden muuttamiseksi. En usko, että monikaan perheelleen omistautunu mies ei ymmärtäisi parisuhteen tilannetta ja haluaisi parantaa sitä.
Mulla ona takana pitkä parisuhde, jossa on ollut vaikeita ja jopa helvetillisiä aikoja. Meillä oli halu elää yhdessä vaikeista ajoista huolimatta ja käytiin pariterapiassakin lopulta. Sitä ennen mulla oli parikin suhdetta, jolloin opin tavallaan arvostamaan miestäni.
Me ollaan löydetty suhteeseemme intohimoa ja läheisyyttä, jota meillä ei ollut lähes koskaan aikaisemmin.
Pariterapiaa kannattaa kokeilla. On hyvä tietää, että terapiassa voidaan myös päätyä eroamaan. Se ei siis ole sitä varten, että sinua väkisin yritettäisiin survoa siihen suhteeseen vaan sitä varten, että tilanne selvitetään. Ehkä löydätte toisenne uudestaan, ehkä selviää, että suhde ei toimi. Mutta ainakin asiaa on silloin käsitelty.
että mitä paskaa täällä aina jauhetaan. sitten voit hyväksyä että elämä on juuri tuota nyt, ollut aina ja tulee aina olemaan. keksi joku harrastus, vaikka puppelipoikien paneminen. sitte vaan odottaan seniiliyttä ja kuolemaa. siitä se lähtee.
...tehkää joku uusi yhteinen tavoite. Käy itse terapiassa. Tuollaisessa tilanteessa miehet usein lähtevät, ongelma ei ole miehessäsi. Se on sinussa ja teidän suhteessanne. Voit muuttaa sitä suhdetta ja rakastua uudelleen. Kokeile, se voi olla hurja seikkailu.