Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et äänestä Niinistöä?

Vierailija
05.01.2012 |

Haluaisin kuulla perusteiluita sille, miksi ette äänestä Niinistöä. Varaudun tässä pahimpaan, eli toiseen kierrokseen ilman omaa ehdokastani. En pidä Niinistöstä, mutta hänen "syntilistansa" ei ole yhtä suuri silmissäni kuin vaikka Väyrysen.

Miksi sinä et äänestäisi Niinistöä?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä teot ja käytös valtiovarainministerinä ollessaan. Jos oma ehdokkaani ei ole toisella kierroksella, jätän luultavasti äänestämättä.

Vierailija
2/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ehkä talousasioita, mutta muutoin jauhaa usein tyhjää. Jutuista puuttuu punainen lanka.

Presidentillä syytä olla laaja-alaisempaa näkemystä kuin mitä Niinistöllä on.

90-luvulla valtionvarainministerinä ollessaan Niinistö ajoi Suomea euroon liian kritiikittömästi. Suuri synti minun silmissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuisi tyhmältä äänestää Niinistöä nyt kun on viimeksi äänestänyt Halosta nimenomaan siksi ettei halua Niinistöä presidentiksi.

Tosin muut vaihtoehdotkin tuntuvat olevan aika huonoja.

Vierailija
4/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten sen vaimo on sitä 29 vuotta nuorempi. Minusta se on jo jotenkin pervoa.

Vierailija
5/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli ei niinkään talousosaaminen kuin se, miltä (arvo)pohjalta niitä on hoidettu?

Entäs tuo ulkopoliittinen puoli? Alan kyllä kallistua siihen, että en äänestä 2. kierroksella mikäli oma ehdokkaani ei sinne selviä. Äänestämättä jättäminen on protesti, jos Niinistö valitaan esim. saatuaan 70% äänistä, mut äänestysprosentti on 50.

-> silloin ei voi sanoa olevansa koko kansan presidentti, ei edes hyvällä tahdolla...

Vierailija
6/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tässä nähty mihin tämä maa on mennyt kun nämä punaiset ovat vallassa olleet!!!!! nyt se riittää. sitä paitsi, jos talousasioille ei ole ymmärrystä, niin kukas palstamamman tuet sitten maksaa??? että tällä tasollako on se ymmärrys.....

Vierailija
7/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy on että haluan Paavosta pressan.

Vierailija
8/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en aio Kokoomuslaista äänestää. Kepulit menee samalle listalle. Lipponen taas on liian vanha ja Essayah ja Bidee lähinnä vitsejä, joten Haavisto on mun ehdokas.

Vierailija
9/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tässä nähty mihin tämä maa on mennyt kun nämä punaiset ovat vallassa olleet!!!!! nyt se riittää. sitä paitsi, jos talousasioille ei ole ymmärrystä, niin kukas palstamamman tuet sitten maksaa??? että tällä tasollako on se ymmärrys.....

Presidentillähän ei ole mitenkään kummoisesti valtaa ja presidentti joutuu tosiaan eroamaan puolueestaan tullessaan valituksi, joten tuo raivo kannattaa säästää seuraaviin eduskuntavaaleihin :)

Vierailija
10/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestänhän minä!

Edustava presidentti ja edustava puolue, vetää vertoja jopa Ranskan Sarkozylle.

Vierailija
11/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestänhän minä!

Tipahdin juuri tuolilta kun nauroin niin paljon :D :D Tuo ei ole kovin kummoinen meriitti..

Vierailija
12/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestänhän minä!

Vierailija
13/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi EI Niinistölle?

Vierailija
14/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varaa äänestää helsinkihenkistä porvaria

t. toimistorotta pääkaupunkiseudun ulkopuolelta

Vierailija
15/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistölle, koska on "arvo"maailmaltaan hyvin oikeistolainen. Vaikka joutuukin luopumaan puolueensa jäsenkirjasta jos valituksi tulee, ei se hänen ajatuksiaan muuta.

Niinistön jutut on itse asiassa aika "hupaisia", kun niitä kuuntelee. Hän on oikein "työväen presidentti" joka imuroikin kotonaan ennen joulua. Nettisivuillaan kehaisee, kuinka hän on Suomella töissä ja kuinka kaikkien muittenkin pitäis olla. Se on kuitenkin himpun verran vaikeeta olla Suomella töissä, kun se pääomapuoli tahtoo viedä ne työt semmosiin maihin, missä ihmisarvolla ei ole mitään virkaa. Työt tehdään nykyisin siellä, missä ihminen on sijoittajille rahaa tahkoava tuotantokone, eikä ihminen laisinkaan. Niin, ja tämä työväen Sauli nyt kuitenkin on noita pääomapuolen kavereita. Ja jos olette olleet korvat auki, niin oikeistolta on tullut vaatimuksia, että Suomessakin pitäisi työehtojen ja palkkojen alkaa joustaa Kiinan malliin, jotta "kilpailukyky" säilyy. Ihmisarvoinen elämä jokaiselle kansalaiselle versus " globaali kilpailukyky", siinä sitä onkin Suomella haastetta... Siinä nyt sitä taustaa pikkuisen, miksen koskaan voisi äänestää kokoomuslaista presidenttiä.

Onhan kokoomuksella nyt kaikkea muutakin hauskaa juttua, sekin oli oikein hupaisaa, kun eräissäkin vaaleissa niin ajoivat sairaanhoitajien asiaa, heh-hee. Todellisuudessa kok. tavoitteena nyt kuitenkin on julkisen sektorin kulujen karsiminen, palvelujen tehostaminen ja yksityistäminen. Mutta kiva jos jollekin hoitsulle tuli rikas ja oikeistolainen olo, on kivampi tuntea istuvansa siellä Hummeriravintolan puolella kuin Mäkkärissä...

Mitä tulee Niinistön persoonaan, hän käyttäytyy ylimielisesti sekä sovinistisesti. Myös hänen mieltymyksensä puolta nuorempiin naisiin kuvottaa minua.

Vierailija
16/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuni ja siinä Niinistöllä ei ole minkäänlaista kokemusta.

Vierailija
17/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen puolueensa EU-politiikkaa ei miellytä minua. Suhtaudun itse kriittisesti siihen, että rahoitamme muuta Eurooppaa.

Vierailija
18/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sanoa enempää?

Vierailija
19/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustava puoliso.

Vierailija
20/80 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi, Pekka Haavisto vain on kaikin puolin täydellinen, siksi ääni Haavistolle.