Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välitättekö te mitä muut ajattelevat ja kuinka paljon? Tilanne on se, että

Vierailija
05.01.2012 |

vaihdoin vuodenvaihteessa töissä tiimiä, vähän apkostakin koska edellisessä tiimissä olisi ollut huono työtilanne. Tämä siis sovittiin joulukuun alussa. Joulukuun vikana työpäivänä sain työtarjouksen tiimistä, jonka työ kiinnostaa todella paljon. No, nyt pitäisi sitten kertoa maanantaina kumpaan tiimiin olen jäämässä ja huomasin jo eilen kuinka tämän ekan tiimin vetäjää suorastaan kyrsii se, että minu on pyydetty muualle ja että jopa harkisten asiaa. Nyt mua kuitenkin vaivaa meneekö välit tähän esimieheen lopullisesti jos valitsen toisen tarjotun paikan ja onko enää tulevaisuudesa mitään mahdollisuuksia päästä tuohon tiimiin, jos työtilanne muuttuu yllättävästi. Miettiikö muut tällaisia asioita, vai pitäisikö vain kylmästi tehdä niin kuin itsestä tuntuu ja vähät välittää jonkun nyrpeistä katseista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
2/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää että kiinnostavaan työtilaisuuteen kannattaa tarttua vaikka se sulkisi muita ovia. Toki se voi harmittaa joitakin ihmisiä, mutta tuskin kukaan tuollaisia kovin pitkään muistelee.

Ellei tiiminvaihdos ole sitonut sinua mihinkään, et tee mitään väärää valitessasi kiinnostavampaa tarjousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pitäisi tehdä niin kuin itsestä tuntuu eikä jäädä vähemmän kiinnostavaan tilanteeseen siksi että jotkut ehkä ajattelevat siitä pahasti. Se on kyllä totta että välttämättä sinua ei tuohon vanhaan tiimiin enää välttämättä helposti takaisin oteta, voi olla että esimies epäilee että teet taas oharit ja häivyt pian. Mutta ei kai se vanha tiimi maailman ainoa työvaihtoehto ole sinulle siinäkään tapauksessa että tilanne muuttuisi uuden paikan suhteen?

Vierailija
4/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimatta neuvoa sinua ongelmassasi, niin haluaisin vastata otsikkosi kysymykseen. Olen AINA ajatellut ihan hirveesti mitä muut ihmiset ajattelevat MINUSTA, en kestä ajatusta jos joku ajattelee minusta pahaa tai että olen tietynlainen.

Erästä ystävääni nähtyäni pitkästä aikaa, tajusin et hei, mitä järkee? Ystäväni puhui mulle järkeä, se on ihan hiton hailee mitä ihmiset ajattelee. Pääasia et sä itte tiedät kuka oot! Mulla ei oo enää ketään läheisiä ihmisiä, olen ne kaikki menettäny (tai hei, ne on menettäny mut?) mutta uskon että en ole ollut heidän arvoisensa?

Mulle on tällä hetkellä tärkeintä mun mies ja lapsi, ne on ihanin asia mun elämässä! (vaikka jotkut ihmiset siis vihaavatkin miestäni)

Vierailija
5/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suu ensin. Mitä sinä siitä, jos joku mörköttää. Varsinkin, jos se joku on sellainen, jonka kanssa et sitten enää yhdessä tee töitä.

Minä en ainakaan enää mieti, mitä muut ajattelevat toimistani. Olen huomannut, että vaikka tekisin mitä, aina löytyy joku, joka puhuu pahaa selän takana. Joten paras siis tehdä ainakin itselleen mieliksi.

Vierailija
6/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä niin kuin oman uran kannalta on järkevintä, eikä miettiä jos joku mököttää. Ärsyttää olla tällainen maito :)

t.ap

7/7 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoitit että "pitääkö vain kylmästi tehdä niin kuin itsestä tuntuu" niin minun mielestä siinä ei tässä tapauksessa ole mitään kylmää. Sen sijaan jos menet esimiehesi odotusten mukaisesti, teet itsellesi kylmästi.

Minusta se on hyvä sananlasku,että kun yhteen suuntaan kumartaaa niin toiseen suuntaan pyllistää :)

Tekipä elämässä mitä tahansa,niin aina on vaara siitä sen pyllistyssuunnan ihmiset ottavat itseensä.

Mielestäni tasapainoisen aikuisuuden eräs mittari on, kykeneekö ITSEÄ koskevissa asioissa tekemään niin kuin itse tahtoo VAIKKA siitä toiset pahastuisivatkin. On eri asia loukata toista, kuin se , että toinen loukkaantuu omasta valinnastasi.

Toivon, että saat asian ratkaistuksi niin, että olet sovussa itsesi kanssa!

diakoni Meiju

Tikkurlan seurakunta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän