Missä te Nykin kävijät yleensä käytte kahvittelemassa Manhattanilla, voisitteko
suositella mulle jotain hyvää kahvilaa, jossa saisi kunnon lattea ja sitten tuoreita croissanteja ja bageleita?
Kommentit (19)
Itse käyn fiiliksen mukaan joko Starbuckseilla tai sitten pienemmissä paikoissa. Manhattanilla on suorastaan valinnan vaikeus, kun hyviä paikkoja on niin jär-jet-tö-män paljon!! Ei kannata lyödä lukkoon mitä tiettyjä paikkoja: mene mieluummin fiiliksen mukaan ja kokeile! Kuten joku jo sanoikin, bageleita ja brezeleitä voi ostaa varmaan helpoiten katukauppiailta. Monet kauppaavat kojuistaan myös klassisia hotdogeja joita ehdottomasti kannattaa maistaa, erityisesti lower manhattanilla lähellä wall streetiä ja oikeustaloa - tulee syödessä ihan law & order mieleen...
sieltä saa hyviä kahveja ja muita juomia, kakkupaloja, leipiä, salaatteja jne. Valikoima vähän vaihtelee paikasta ja kellonajasta riippuen. Tykkään itse 5th Avenuen kirjakaupan yläkerran Starbucksista. Bageleita saa vaikka katukauppiailta : )
Central Parkin etelälaidalla. En vaan harmikseni muista paikan tai kadun nimeä joten ei tästä varmaan ole paljon apua :D Käydään siellä aina aamupalalla, on tosi hyvä safka!
Itse käyn fiiliksen mukaan joko Starbuckseilla tai sitten pienemmissä paikoissa. Manhattanilla on suorastaan valinnan vaikeus, kun hyviä paikkoja on niin jär-jet-tö-män paljon!! Ei kannata lyödä lukkoon mitä tiettyjä paikkoja: mene mieluummin fiiliksen mukaan ja kokeile!
Kuten joku jo sanoikin, bageleita ja brezeleitä voi ostaa varmaan helpoiten katukauppiailta. Monet kauppaavat kojuistaan myös klassisia hotdogeja joita ehdottomasti kannattaa maistaa, erityisesti lower manhattanilla lähellä wall streetiä ja oikeustaloa - tulee syödessä ihan law & order mieleen...
Elä ihminen vie dollareitasi moiseen kuppilaan.
Kyllä USA:ssa on paljon muitakin hyviä kahviloita tarjolla.
Itse asun USA:ssa ja en tosiaan halua rikastuttaa Starbucks ketjua niillä rosvohinnoilla ja juoda sitä kamalaa kahvia. Jopa huoltamoiden kahvit on parempia kuin Starbucksin kahvit.
hae paakkelsit Hansa Aschanilt ja hyvei ova!
Skanssi tai Hanssa ni ain nykyssi ostan kaffet Brahelta ja semmottes iso korvapuustti kans.
Saako Starbuksilta Juhla-Mokkaa? Tai siitä 5th Avenun kirjakaupasta?
ap
En tosiaan halua rikastuttaa Starbucks ketjua niillä rosvohinnoilla ja juoda sitä kamalaa kahvia. Jopa huoltamoiden kahvit on parempia kuin Starbucksin kahvit.
Olen niiiiiiin eri mieltä kuin vain ihminen voi olla. Starbucksin erikoiskahvit ja herkut kannattaa käydä testaamassa, ehdottomasti. Monesti ostan Starbucksista vielä pari pussia kahvipapuja tuliaisiksi omaan kahvikoneeseen.
Jos Starbucksin hinnat tuntuvat jonkun mielestä rosvoamiselta, voi syitä hintoihin etsiä esim. ketjun tekemistä eettisistä valinnoista. On luonnollista että lopputuotteen hinta määräytyy korkeammaksi mikäli kaikki tuotantoketjun jäsenet saavat työstään riittävän korvauksen...
Mutta ainahan löytyy niitä ihmisiä, jotka tahtovat juoda kahvinsa mahdollisimman halvalla ja viis veisaavat siitä, saako kahvin alkuperäinen tuottaja työstään riittävän korvauksen... Nämä samaiset henkilöt ostavat mieluusti lapsityövoimalla toteutetun t-paidan 1 eurolla kuin että maksaisivat eettisesti tuotetusta paidasta 20 euroa. Arvovalintojahan elämä on, aina.
siellä joko Ninth Street Espressoon tai sitten Bluebird Coffee Shopiin tai sitten suuntaan Greenvich Villageen Joe'hen tai Kaffe 1668:n
Chelsea Marketista löydät myös erinomaisen Ninth Street Espresson.
suomalaiset turistit =(