Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on huijattu vuosikausia, mitä tekisitte?

Vierailija
04.01.2012 |

Eli olen käynyt vuosia yhdellä ja samalla optikolla. Nyt sitten vaihdoin firmaa, kun tuli hyvä tarjous ja uusin silmälasini toisessa paikkaa.

Järkytyin suorastaan, kuinka halvaksi tuli, enkä tarvinnutkaan mitään erikoislinssejä hajataittoon enkä edes läheskään yhtä voimakkailla linsseillä, mitä tämä "luotto optikkoni" on minulle vuosikaudet myynyt.

Minulla (33v olen) jo siis, ei ollut näöntarkastuksessa hajataittoa ja kumpikin silmä siis -5 linssit. Aiempi optikko on vuosikaudet tilannut linssini hajataitoilla ja lähemmäs -7 linsseillä ja kumpikin silmä ollut vielä eri vahvuuksilla.

Huijannuthan hän minua on :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä nyt siihen voi luottaa, että näkö pysyy vuodesta toiseen samana. Jos olet automaattisesti aina vain ostanut samat linssit ilman tarkastusta, vikaa on kyllä sinussakin.

Eli olen käynyt vuosia yhdellä ja samalla optikolla. Nyt sitten vaihdoin firmaa, kun tuli hyvä tarjous ja uusin silmälasini toisessa paikkaa. Järkytyin suorastaan, kuinka halvaksi tuli, enkä tarvinnutkaan mitään erikoislinssejä hajataittoon enkä edes läheskään yhtä voimakkailla linsseillä, mitä tämä "luotto optikkoni" on minulle vuosikaudet myynyt. Minulla (33v olen) jo siis, ei ollut näöntarkastuksessa hajataittoa ja kumpikin silmä siis -5 linssit. Aiempi optikko on vuosikaudet tilannut linssini hajataitoilla ja lähemmäs -7 linsseillä ja kumpikin silmä ollut vielä eri vahvuuksilla. Huijannuthan hän minua on :(

Vierailija
2/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä nyt siihen voi luottaa, että näkö pysyy vuodesta toiseen samana. Jos olet automaattisesti aina vain ostanut samat linssit ilman tarkastusta, vikaa on kyllä sinussakin.

että näkä voi parantua vuosien saatossa....kaikkea sitä tälläkin palstalla oppii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautuu jonkin verran iän myötä, siskolleni esim kävi näin.

Vierailija
4/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä etenkin likinäköisille, että miinukset vähenevät, kun ikää tulee lisää.

että näkä voi parantua vuosien saatossa....kaikkea sitä tälläkin palstalla oppii.

Vierailija
5/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi hiljattain silmälääkäri telkkarissa, en muista koko sepustetta, mutta vanhemminen miinukset vähenee ja pikemminkin mennään kokonaan plussapuolelle tai monitehoille. Aivan normaalia ja enempi sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
6/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kahdella ikävuosien 34-39 aikana. Myös hajataitto oli kadonnut. Otikko pysynyt samana, ketju vaihtunut.

Vierailija
7/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten välillä on ollut lievää hajataittoa ja välillä ei.

Lisäksi on ollut merkitystä sillä, että olenko hankkinut lasini kotikäyttöön vai esim autonlla ajoon. Kotilasini ovat hieman "huonommat" ihan tarkoituksella. Näin näen lähelle paremmin.

Vierailija
8/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeesti oo voinu tilata aina samoja rillejä, vuodesta toiseen????

Näöntarkastus aina ennen jokaisia laseja. Ja säännöllisesti noiden optikkokäyntien välissä (n.5v. välein) myös silmälääkärillä käynti.

Vierailija
9/9 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasien hankkimista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan