jos saisit kuksia ketä tahansa miestä ni ketä..jos on myös pokkaa
kokeilla nyt fantasioissaan naista ni kertokaa sekin vaan!
minä ottasin richasrd dean anderssonin (eli takatukka mcGyver)
mitä vanhemmaksi se mies tulee,sitä ihanampi se on=) nam
naistakin voisin nyt tähän sekaan heittää..luulen että angelina jolie olisi sellanen tarpeeksi raju minun makuun,vaikkei ulkonäkö mun mieleen olekkaan..=)
Kommentit (21)
Ja mieheltänikin olen saanut luvan jos mahdollisuus osuisi kohdalle ;)
Naisista en osaa sanoa, en usko, että kieltäytyisin jos se L-koodin Shane tulisi ehdottelemaan.
" punastelee"
Hugh Jackman olisi aika namu ja kyllä Viggo Mortensenkin kelpaisi
Jos taas hieman nuorempaa mielisin niin ehdottomasti Orlando Bloom...
Viggo oli mm. Taru Sormusten Herrassa, ja siinä äskettäin tulleessa Sandra Bullockin alkoholismi leffassa
mmm... vaivunpa hetkiseksi unelmiini, on sen verran seksikäs tyyppi...mmm
kohta tulee tappelu, kun kaikki haluaa Viggon... ;)
aika mielelläni, jos tilaisuus tulisi.
Mä en pysty fantasioimaan kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, koska sen lisäksi luonne, käytös, äly jne. tekevät seksikkyyden mun mielestäni. Enkä nyt keksi omasta tuttavapiiristäkään ketään vetävämpää kuin oma mies...
Myös Robbie Williams ja Antony Banderas kelpaisivat :)
Tänään äidit sitten muistetaan katsella Taru sormusten herrasta osa 2, eikö? Ja minkähän takia....
Naisista Angelina Jolie olis kyllä ihan ykkönen!
Sen verran pitää " leveillä" , että mun mies on lähes kopio Vin Dieselistä =) Tosin kasvot ei oo niin epäsuhtaset kuin sillä...
Janne Niinimaa, Jere Karalahti, Tommi Korpela (wau mikä bodi, tsekatkaa Ryhmäteatterin " Paniikki" ). Se Gladiattori-leffan pääosan esittäjä, en saa nimeä päähäni. Babyfacet ei kiinnosta enää, eikä oo varmaan koskaan kiinnostanutkaan. Mies sen olla pitää. Ja fantasioissa hän voi olla myös hieman " renttu" . Mutta ei tosielämässä kiitos!
Russell Crowe (se on se gladiaattori, tiedoksi aiem. kyselleelle)
Benicio del Toro
Liam Neeson
Viggo
Vähän rouheempi äijätyyli siis vetoaa... Harmi kun ei nyt tule edes kaikki mieleen.
ai niin, Mullan Alla -sarjan Nate ois kyllä kans aika herkku!
ja naisista se L-koodin kampaaja