Isku vasten kasvoja..
Olen kohta nelikymppinen neljän lapsen äiti, avioiitossa. Täydellisenä yllätyksenä huomasin olevani raskaana, ehkäisystä huolimatta. Mies järkyttyi, käski ehdottomasti keskeyttää. Itse olin kahden vaiheilla... Mies ilmoitti, että jos pidän lapsen saan sen myös yksin kasvattaa.. Tähän en tietenkään pysty ja miksi pitäisikään. Meinaisiko isä jättää lapsensa täysin huomiotta, ilmeisesti. Keskeytys nyt siis vahvin vaihtoehto, tosin taitaa tuhoutua pitkä avioliitto samalla =(
Kommentit (24)
Luin tuon viestini sulle vielä kertaalleen ja pyydän anteeksi 'besservisseriöintiäni'. Elämä on ja siinä sattuu ja tapahtuu.
Kaikkea hyvää koko teidän perheelle ja iloa tulevasta perheenjäsenestä!
Ei ole sterilisaatiokaan mikään satavarma juttu. Mulle se tehtiin tuon kuudennenlapsen syntymän jälkeen , siis seuraavana päivänä.Meni viisi kuukautta, ei ollut tullut kuukautisia ja imetin, ja silti päädyin yllättäen odottamaan kaksosia.Syön verenpainelääkkeitä, jotka aiheuttavat pahoja epämuodostumia sikiölle , joten lapset menivät sitten kesken rv.10.(tämä selvisi sitten tutkimuksissa keskenmenon jälkeen). Nyt sterilisaation lisäksi hormonikierrukka. Joten älkää sitäkään pitäkö aivan 100 prosenttisena ehkäisynä.
liian kova!